Monday, March 1, 2010

Tagged By Ahmad Joe

Peraturan :
(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta ke angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)
(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)
(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni...

nah! dgn kaler2 sekali aku copy n paste dari blog Ikmal yang kemudiannya di copy n paste dari blog ahmad joe..
*teknik keji.. ;D*

Bagus gak kenkadang blogger2 ni ye?
disaat2 idea dah diserap oleh klorida kontang, ada je yang nak tagged..
suka2..
thanx ye ahmad joe.
lenkali tagged la lagi... :)
  1. aku pakai jam tangan kiri sebab senang nak buat kerja ngan tangan kanan
  2. memang sukaaaaaa layan hindustan.. wakakakaa! geli x?
  3. belajar sambil dengar lagu itu sangat best! masyukkk2..
  4. mama suka panggil aku lempeng.. waarrgghhh!! rindu nak dengar panggilan tu.. T_T
  5. susah sangat nak minum air masak. kecuali betul2 haus yang cam kering kontang tu.
  6. aku boleh je bersiap dalam masa 5 minit.. caye x?? silalah percaya...!!!
  7. benci gila kalau suruh hafal formula2 ni.. kalau hafal proses2 tu, boleh la layan lagi..
  8. dulu, aku sanggup merosakkan mata sendiri semata2 nak pakai cermin mata. bila dah pakai?? uwaaaa... beras dah jadi nasik!
  9. suka bela kucing. hihii! tapi kucing jantan je.. ;D gatal2.. *xsuka betina sbb beranak pinak*
  10. time kawin, aku nak nasik minyak aku kaler purple.. boleh?? ;D
  11. tengah belajar untuk bersabar banyak-banyak. aku cepat sgt marah, tp cepat jugak nak cool.
  12. jangan tanya kenapa aku sedih, bila aku sedih. nnt aku lagi sedih. cane tu???
  13. filem pertama yang aku tengok kat panggung; nana tanjung. form berapa tu eh? ketinggalan zaman x?
  14. mama kata kiterang satu family pernah pergi Singapura time aku umur 4 tahun. tapi seriously aku mmg x ingat langsung! sindrom lemah ingatan ke tu..? aku cuma ingat yang aku pernah buat passport je. macam membazir x bawak aku?? ;D
  15. i hate pink!! hehehee.. sorry.. xmacam perempuan lain la pulakkk...
  16. xreti jaga barang. biasanya cepat je hancur. so, janganlah berani2 bagi barang berharga kat aku ye?
  17. xsuka minum susu. mama kata, antara adik beradik aku, aku la yang paling cepat berenti minum susu.. :) kalau hisap botol pon, dalam tu air sirap.. hihii... senang x nak bela aku?
  18. xberani cuba makan makanan yang xpernah makan.
  19. sedang berusaha maintain berat badan 50kg je. ^^
  20. xpandai berenang. kalau berenang guna pelampung pon, berenang setempat je. xbegerak2.. keji2....
  21. xpernah celebrate birthday dengan member2. sbb asal birthday aku je, time tu la cuti sekolah. sedih x?? T_T
  22. sangat xberani plus takut nak bawak kereta, even dah de lesen kereta. xboleh bayangkan macamana aku drive tengah2 jalan raya!! tidakkkk...!
  23. dulu aku xsuka gila-gila-gila ngan afdlin shauki. tapi sekarang? minattt!!! ;D
Penat aku pikir nak penuhkan sampai no23 ni.
so, xacilah kalau aku xbagi can org lain rasa pe yang aku rasa kan?
hahhaaa..
jahat ke kejam?

Insan-insan bertuah...
padle + nawal + tyra + daus + aizee.

p/s : memerah otak secara hiperbola semata2 nak jawab tagged ni..

..eyka..


3 comments:

  1. hahaha.. bagus2 keep it up!! paling suka, fakta yg paling 1st tu.. ehhe

    ReplyDelete
  2. terbaek laa mnum sirap je dalam botol!!memg senang nak jaga..hehehe

    ReplyDelete
  3. hehee..
    nape suke? ;D

    sophie..
    tu la kan?
    low maintanance.. :D

    ReplyDelete