Friday, March 19, 2010

Kembang Bunga

Assalamualaikum.

Gile gediksss tajuk entry.
kembanggg je tekak aku.
haha!
korang rasa kembang x?
kembang tang mana tu? :D

Status : xde idea nak bubuh tajuk apa. T_T

Wehhhhhhhhhhh........
spring dah spring! ;D
yeeaahaaa.
sebenarnya dah lama dah. ;D
suka2.
sebab xsejuk sangat-ada bunga2 cinta yang dah mula berputik-padang x lagi berwarna putih-pokok2 dah hijau kembali!! ^^


Alhamdulillah.

Subhanallah.

Allahuakbar.




Balik kelas pun dah makin seronok.
sebab belum malam lagi.
winter haritu, pukul 4++ dah gelap dah.
xsempat nak main ting-ting petang2. kahkahh..!
pastu xde la mulut ni nak membebel sejukk.. sejukkkk.. lagi.

Bukanlah membebel pe,
cuma nak meluahkan ekspresi kesejukan melampau je.
xbaik membebel2 ni. kan-kan-kan??? *cover2. ;D*

Papepon, hidupku kembali berwarna-warni!
hahaa.. nak like 9237634953742 kali. ^^

Pastu, keluar p kelas pon xyah la nak pakai baju bulu2 kambing tu semua lagi.
xde la nak berjaket-kot bagai.
so, boleh bersiap lagi cepat. hihi!
bila jangka bersiap2 tu pendek, bolehlah nak drag + panjangkan waktu landing2 kan? *motifff..*lalalalaa.. keji okeh...

Sangat berlagak pakai baju nipis-nipis je.
kalo sejuk pon, buat-buat muka xsejuk. ;D
ego itu perlu? hahahaa.. tidak2..
saya hanya cool. ;D

Twitt2, fokus balik gambar aku tu.
aku gemukkah? yek2? jujurlahhhhhh...
ye ke ye?? baik cakap, tak. haha..
okeh! xnak tahuuuu....



Sangat kebetulan yek aku snap gambar orang lelaki je.
hihi..! serious ni. xperasan pon.
time upload tadi baru camm asal semua lelaki je ni??
so, lelaki boleh bangga la okeh? kaum anda ramai lagi di bumi ni. :)
dan hawa, haipp!! jangan suruh aku bawak balik sorang untuk korang.
xlarat nak wrapping. *sebenarnya nak cakap, jangan lawan taukehhh.. ;D*

Spring ni la baru aku tahu yang uni aku ni ramai gak penghuni dia eh?
selama ni rasa cam secoit je orang yang lalu lalang.
plus, padang pon dah xsunyi. :)
orang-orang yang jogging pon makin ramai.
cuma, aku je yang xtermasuk lagi dalam golongan-golongan tu. hiks!! ;D
bila mahu berubah??

Korang bukak la kelab sukan kuak terlentang.
at least, ada probability aku nak join la.
xpon, buat aktiviti duduk setempat ke.. ;DD
yang tu aku minat! hahaa..



Aiskrim pon de :)
dah x sejuk, baru boleh makan aiskrim kan?
xde la tebiat sangat kalau nak melantak aiskrim pon.



Hari-hari aku pulang ke rumah semakin indah!
....^^
ni makin rajin nak p kelas ni. hahaa.. dan2 je.

p/s : summer nanti cane eh?

..eyka..

3 comments:

  1. salam..asl ko maken gemok eyh..memg kalo duk obersi,maken gemok eyh....

    ReplyDelete
  2. cup2..xboleh blaaaa...haha!
    aku doakan ko gemok gak aihh? :P

    ReplyDelete
  3. weyh,kamera tu salah angle r..
    tu yg nmpk gumuks tu..
    (bckup capiq)
    ;D

    ReplyDelete