Tuesday, March 30, 2010

Saya di Rome!

Assalamualaikum. :)

Saya berada di rome sekarang di.
heheee.. liputan khas! :D

Eeeeeeeeeeee..
first impression pasal rome, kotor!
miahahahaaa... jahat sikit di situ.
sebab kutuk negara orang.
dah la orang2 die xbape nak ramah.
benci i! :DD

Pastu internet xdok.
terussss terpotong hubungan dengan luar.
henset aku tu xpernah nye nak berbunyik sejak datang sini.
kalau ada pon, msg dari O2 xpon celcom.
doranggg je yang setia nak msg ngan aku.
korang?? cehhhhh.
harapkan pagar, pagar makan padi.

Kat sini pon, aku dah kene tipu banyakkk kali dah.
uwaaaaaaa...!!!!
kalau tipu pasal bende lain xpe la derrrr.
ni duit beb!
memang perggghh2 la..!!
haaa. ni nak marah ni.
tapi nak nangis dulu.. T_T

p/s : hahahaa.. kutuk kaw2.. tapi de gak yang bestnye. ^^

p/s lagi : doakan selamat balik ye??muaaah2!

..eyka..

1 comment: