Wednesday, March 17, 2010

Benci Kat Ko

Mau mengaduuuu... T___T

Hari ni sangat-sangat-sangat benci dengan lab!
xsukeee...
ok! selama ni memang xpernah suka lab pon. ;D
tp hari ni xsuka kuasa infinity.
hahahaa.. betapa nak menunjukkan aku tension ngan lab hari ni.

Aku xkisah nak bancuh-bancuh bahan kimia ni.
main celup-celup je kan? ;DD
tapi tang tersalah-salah tu laaa yang aku cammm haha! aku benci ko.. bunuh2!!
pastu baik nohh kena repeat balik.
mmg masak la. silap-silap aku hangus kat situ gak.

Pastu nak boiling2 sikit, kena tunggu 30 minit.
nak cooling, tunggu lagi 10 minit.
ikut suhu bilik, dah berminit-minit-minit lagi.
hahaa.. xtahu ke penantian itu satu penyeksaan?

Plus, boleh pulak lecturer suruh hantar lab report hari ni gak.
the end of the day, 5.00 pm.
weeehhhhh... boleh ke camtu??
ok! mmg la boleh, tapi habaq awai2 la nohh.
oleh kerana itu, aku teruusss xde mood satu hari.
miaahahhaaa.. gedikss x?

Nak dijadikan cerita, setelah melalui liku-liku dan onak kemuncup, product yang akhirnya aku dapat sangatlah cipottt je.
cipot tahap taik gigi. uwaaaa....
tapi ok la jugak daripada xdapat pape kan?
xdapat product, memang aku bom lab tu namploh kali. hahaa! *salah nyamuk, bakar kelambu..*

"This is not a circus-art..."

Dan hari ni jugak aku telah berjaya mendapat pujian!
sebab salah set-up apparatus.
maakk aih. mulut azwan ali gak ek lecturer daku ni? ;D
berdesinggg je gegendang telinga aku.
ingat aku badut ke? T__T
seb bek ko encem. kalo x, aku dah lari dari lab tu.

Tapi memang lecturer yang in-charge hari ni perfectionist sikit.
semua kena betul. salah sikit, haippppp!! ketuk ketampi cepat.. *tipuuu.. ;D*
dan kerana lecturer tu camtu, kedengaran la ayat-ayat cencurut mereka2.
what the h***!
what the f***!

s***....!!
*hehehee.. ni lakonan semula je ye...*

Oleh sebab ramai yang wat silap hari ni, lab report hantar esok.
yabedabedooo.....!
hehehee.. lega.
leb u..leb u..
walaupun cam evil sikit, tp ko tetap bertimbang rasa. ;D

p/s : okeh eyka.. kembali untuk senyum. :)

..eyka..


1 comment: