Tuesday, March 16, 2010

Segan.

Hidup segan, mati tak mahu...

Pernah x dengar peribahasa tu?
heheee..
peribahasa tu xde kena mengena pon.. ;D

Wehhhhhhhh!!!
nak tau x...?
hari ni, malam ni, aku rasa sangat-sangat la malu!
hahaaa..!
xtau nak nyorok kat mana dah ni.

Bersempena dengan minggu Maximising Islam (MAXIS) 2010, pihak Malayian Community of Old Trafford (MCOT) Manchester akan menganjurkan kuliah alam maya pertama, berikut merupakan butrian kuliah tersebut:

Penceramah: Ustaz Mohd Abduh (Glasgow)
Tajuk: Perang Hunain
Medium: Paltalk
Masa: 8.00 pm - 9.30 pm (waktu UK)
(Chatroom akan dibuka dari jam 7.30 pm. Sila masuk awal untuk mengelakkan kesesakan :D)

Cara untuk sertai:

Sila add id: fullmetalkhairul

ATAU search untuk chatroom: maxismcot

Jemputan dari : Hilman Norman

So, bedesuppp aku add 'fullmetalkhairul' tu..
yelaaa..time tu da pukul 7.30 ++ kot.
kenalah pantas-pantas sikittt..
bak kata beliau; sila masuk awal untuk elakkan kesesakan.
ingat KL je ke ade traffic jam ni?

Tapi kann....
tah angin monsun mana datang, xboleh la pulak nak add 'fullmetalkhairul' tu.

Takpe2..
kita carik ikhtiar lain okeh?
nak seribu daya kan...?
xnak seribu dalih.

ym lah Maryam Sairi.
sebab aku ingat nak join room tu guna nama dia.

maryam sairi: nk kne add sape utk dgr talk tu?
eyka: fullmetalkhairul
maryam sairi: tabole nak add la..
eyka: ek?
kire prob ko same ngan aku laa
xpe2..
hehe
xde rezki kot

Dah aku nak add pon xboleh, Maryam add pon xboleh,
maknanya bukan problem dari aku la kan?
mungkin paltalk tu yang ada problem kot!
kot laaa...

Dah tu, kalau semua paltalk xboleh pakai, keciannn penganjur tu kan?
xde sape la yang dengar...
*ohh..aku mmg suka monolog luaran sorg2 dalam bilik ;D*

Hiperbola x imaginasi? ;DD

Tapi dulu cikgu aku ajar, jangan mudah putus asa!
miahahahaaa...
xtau kena tanya, nnt sesat jalan.
kalau dah sesat, dah xguna dah.
sebab beras dah jadi nasik impit.
kesimpulannya, nak tanya sapeeee ek...??

Haruslah tanya kepada orang yang invite aku kan2? *kenapalahhhh idea ni dtg!!*

Punya la semangat aku tanya dia, cerita dari A to Z,
jap lagii....
dengan coolnya dia reply; talk tu esoklah.

Makkkkkkkkkk!!!!!
hari ni bukan Selasa ke? *gosok2 mata, lempang2 pipi japp..*
kenapa aku ada aura hari ni dah Selasa?
kenapakahhh...???
mengapa..mengapa?? T______T

Terus je aku rasa cam ada orang simbah air panas kat aku.
waaargghh! den maluuuuuuuu....
rasa macam nak menyorok bawah katil. =S

So, kenkadang putus asa tu pon bagus jugak.

p/s : nak lari jauh2.. iyahhh..iyahhh!!

..eyka..


1 comment: