Wednesday, October 7, 2009

They Said.. Im Released..

'Dan apabila hamba2ku bertanya kepadamu tenteng Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.
Aku kabulakan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu..'

Al-Baqarah, 186.

Moga Allah memudahkan urusanmu, dik!


Kak Husna tu yg pakai bju pink tu..
hikss..comel jer..

Sejuk dan lapang dada aku bila kak husna bg msg camney..
thanx kak! leb u....

Pastu acik lak ym aku..
bising2 tanye nape.. ;D

norhidayah mardiyas : ko x fully adapt ag kot...
norhidayah mardiyas : jz follow d flow....
norhidayah mardiyas : n dun givap ek...
norhidayah mardiyas : pantang anak melayu menyerah...!!

hehee..thanx to u too, acik..
sgt2 rindu ngan ko zaman2 usm duloo2..
walopon knal ko kejap je..2minggu je kan2??
miss u n lebiu tooooo....

Acik yg kanan tu..
dak ney taksub sgt ngan palapes die oh..
siap de parut lae kat lutut die sbb p interview palapes tu..
akunye suksis gak yg x kesampaian.. *kat surrey ney xde suksis ke??*

Oittt..ko da terpengaruh baju kotak2 tu ke??hahhaaaa..
bli kat kdai cina tu gak ek?
cina tu gilokss provok org oh..

p/s : getting better~ thanx friends..

..eyka..


4 comments:

  1. salam eyka.. wahh ramai org yg ksk kata2 semangat.. nk jugak wish all the best n ganbattene!!!

    ReplyDelete
  2. hehee..maceh..sgt2 dihargai..
    ske sgt bila org bg kte2 semangat ney..
    mmg rse cam disayangi+diambil berat+sume2..hahaha...

    leb u!! :x

    ReplyDelete