Sunday, October 25, 2009

Aik??Asal Lambat 1jam???

Pagi2 lae dah godek2 blog..
heheee...bese la..
ngah fresh2 ney, membaca sgt laaa sonok!

Pastu ttbe cam tertarik kat tajuk entry kak irma, 'Tolak Satu Jam'
aku pon cam apee laa yg kak irma nak goreng pasal jam-jam ney..
heheheee...meh kita redah meh!!

Menurut kak irma, die ckap, waktu kat UK ney dilambatkan sejam bila masuk ahad terakhir dalam bulan oktober..kire hari ney la..
kan2???kak irma la yg cakap..
aku pon cam aik????ada lak sistem camtu?

Uihhhh..ada2..
nama sistem tu Daylight Saving Time.. *hehee..berlagak..aku pon baru taw!*

Tapi aku pon cam paam xpaam la pasal mende ney..
nape nak kne cepatkan?yg dr apa yg aku google+blog kak irma,
die ckap sbab org2 kat sini nak waktu pagi dipanjangkan..

Ade la gak kontroversi, bla bla blaaaa...
aku bce, tp cam xdpt terima gak..mksd, cam xpaam la..
nnt aku paam2 kan balik ek..

Tapi nape ek??hahahaaa... *banyak tnye, xsesat jalan.. ;D*
kire waktu kat UK ney dah jd 25 jam la ek?kee...23 jam?
ee..kusut!!

Bila aku compare waktu kat dlm blog aku ngan jam enset..
aku pon cammm aah laaaa...die da tukar..jd lambat sejam!!

so aku pon cam excited...hahaaa..
amazing!cane die ley tukar r??
sapa yg tukar?
asal dorg taww, tp aku xtaw???
kahkahhhhh....

Seb bek aku da taw awal..kalo x??
xke esk aku sedap2 guling2 atas katil, tapi senanye lecture dah start??

Dan bermakne, beza waktu Malaysia ngan UK dah jd 8jam..
ohhh..mama, adk2 aku dan sahbat handai sekalian..
sila tuka mind set ek..
kalo nak call aku ke hape ke....
hahahhaaaa.....

p/s : sape2 yg taw pasal Daylight Saving Time ney, habaq mai kat aku nooo... ^_^

..eyka..


1 comment:

  1. pelik aq ngan tyme kt engkand neyh..
    hoho..
    ley lak dy + - waktu dy en..
    lol..

    ReplyDelete