Monday, October 26, 2009

Kerja yang Penat Menanti (KPM)

Aku pon xtaw la nape dlm dunia ney banyak gilokss assignment..
cube la bg aku belajar dengan tenang..
tanpa ade assignment bla bla blaaa.... *bahagianya hidup!*

Hiksss...mmg heaven la kalo camtu kan?
mmg aku xdtg kelas laaaa gayanya..
dok tebongkang atas katil..ngeee...
sponsor pon mesti dok pk namploh ribu kali nak masukkan duit dalam akaun aku.. ;D

Okies!
skang aku da de 3 assignments..
3 okehhh...ulang suara..TIGA!!!!
banyak x??
xdela banyak mana pon kan?
kalo nak compare ngan namploh assignments..
hahhaaaa..dush sebijik..
banyak la ngek!!
3 tu kan lebih dr satu..trang tang tangg laaa banyaknye~

Work On The Desk:
  • Analytical Chemistry - [2nd Nov]
  • Environmental Chemistry - [20th Nov]
  • General Chemistry - [3rd Dec]
Tu sume dateline bg assingment yg dah menggunung cam gunung kinabalu..
ehh..x2..gunung everest..hahaaa..biar nmpak hiperbola sket!
sume nak kne hantar tahun 2009..
lalalalaaa..kalo hantar 2010, mmg aku enjoy habis la.. ;D

Xpe2...lama lagi nak kena hantar..
lepak2 lu..
hahahhaaaa...
kalo mama taw??larikkkkkkkkk.....

p/s : rasa berat je bahu ney..IT in Chemistry ngah queue tu..bila2 masa je ley dpt..haaisshh!

Moral of Story?? wat cepat2!!semangat2... :)))

..eyka..


No comments:

Post a Comment