Tuesday, October 27, 2009

Dulu Kuning, Sekarang Putih

Weh2...
nak taw x??
bilik aku kan..die kan2..dah kannn..
terangggggg...!
yeeepi-yeepii..!!yabedabedoooo~

Setelah sebulan lapan hari doplas jam namploh minit aku kat sney,
akhirnya bilik aku baru la mcm betul2 bilik..hiksss...
sebelum ney ade je lampu..
tapi lampu yg kaler kuning tu..
mmg romantikk manjang la bilik aku ney..
haissshhhh..no wonder la i susah nak blaja! ;D


Ney warna lampu bilik yg dulu...
thumbs down!
wekk2..

Sekarang?
dah tukar lampu yg cahaya die putih..
bru r cam warna keimanan sket..
dulu pon keimanan gak...
tp sekarang lagilaaaaaaaaaaaa iman-iman-iman..lalalalaaa...

Thums up!!!
thanx kak mimi..
sebab bagi mentol ney kat saya ekk...
really-really-really-reallyyyyyy appreciate it!
mmuahhh2..leb u....

Nak harap muz bawak dr Malaysia??
huhhhh...!!harammm... ;D

Motif letak gambar ney???
untuk memeriahkan karpet..hehheeee...

p/s : pasney aku nak pasangggg je lampu dlm bilik..

..eyka..


No comments:

Post a Comment