Thursday, October 8, 2009

Happy Birthday Fadhli Rosli *19*

....Dan sesungguhnye aku memang dilahirkan sebagai seorang yg selalu lupa tarikh...
Ayat : aku sendiri yg gubah. yg ke berapa kali pon aku xingat.

Lalalaaaa..
pape pon, jan salahkan ibu mengadung.
ade ke kene mengena? abaikan.

Ye2.
aku akui dah sgt2 sedar, yg aku ney mmg agak payah nak kena ingat tarikh.
*nape sgt berterus terang ney?haishoo..*

Hahaa...kalo alarm enset xsedarkan aku, mmg lupa langsung laa.
adus..bukanlah lupa, cuma xingat je.
tp korg xley la lupa hari jadi aku lak ek..?heheheeee...
hari jadi aku pon bukan susah nooo nak ingat.. 6 Jun.. *bapak promot tahap gaban..*
tahun aku lahir tu, xyah ingat pon xpe..sbb aku mmg sentiasa muda remaja.. =p

Back to the point~

Motif entry:

Happy birthday to you..
Happy birthday to you..
Happy birthday to
Muhammad Fadhli Rosli
..
Happy birthday to youuu...

*sile nyanyi ikut suara faizal tahir. xsama, tolong la sgt2 weh. tolong nyanyi lam hati je. ;D*

Lagi satu kelemahan : susah noo nak ingat ejaan 'Muhammad' dak2 laki ney..kenkdg huruf M tu de satu , knkdg dua..haishhhh...

Tarikh keluar perut : 08 Oktober 1990

Dah berapa tahun keluar masuk perut? 19 kali.

Makna? mmg dah sgt tua ok......hehe..

So, selamat hari lahir..

semoga panjang umur-murah rezeki-
dapat pe yg die nak
*yg baik2 je..huhuu..nawaitu biar betul..*-
dapat fly p german
-happy2 selalu-dpt belajar cane care2 mkn mee-
tidaklah asek tdow lam kelas
-keep blogging-
semoga hidup sentiasa dlm rahmatNya
-selamat menghayati umur 19tahun ney *ucapan camney pon de ek??pertama kali aku gubah..ceit...*-
dan pape je bende yg baik..

Dan kelebihan aku lak, mmg pakar lam merompak gambar2 org..hahaa..
minx izin ek...kalo xnak bg, cut je balik gambar ney.. =p

Once again, happy birthday to u..
sweet 19th.. :))))

..eyka..


3 comments: