Tuesday, October 13, 2009

Terakhir Dari Yg Terakhir

Setelah bejuta2 minit aku senyap xber-dancing di dalam blog sendri, akhirnye ku kembalii..
ngeee~

Alaaaa....cite hari tu kan x abes lae kan2..
ney yg LAST!! sumpil2..xtipu daa...

Cite balik kat garisan greenwich tu ek..
excited giloksss wehh..
bukan ape sangat pon senanye..
hanyalah garisan semata2..
tp nak gak excited..heeee...

:))))) *senyum sampai ke telinge...*

Nampak yg cam besi2 tu x?ramai2 tu, ngah beratur nak bergambar kat garisan tu la..
so, kami2 pon nak gakk..yeepi2...


Ape laaaa yg korg dok ramai2 sgt kat sini..
p la balik oittt....dtg time kami2 xdtg kee...hahahhahaaa....

Muke2 bile electron da kat excited state.. :)


Tadaaa....nmpak garisan kat bawah tu??tu la yg 0degree tu..kire aku da jejakkan kaki di sini la kunun2nyee...

Pergghhhh....extreme x sampai tertenggeng2 semata2 nak tangkap gambar ngan perkataa Kuala Lumpur tu??hahahaaa..leb u malaysia!!!mmmmuaahhhh2!! =X


Setelah lama beraturrrr.....akhirnye..kami2 la yg plg lama bergambar kat sney..
heheheee...mahap ye org2 bakang..diharap bersaboo...

Pas bergambar tu, ciap de certificate lae u..hehehhee..
konon2 membuktikan aku di tempat kejadian.. :)


Tandatangan aku laaaaa yg plg obvious skali makkk oit...
ciap de girl2 gituu..hihii....

Pastu, cam bese r...
bergambar dannnn bergambar lae...
sampai muntah..
hahahahaaa.. *gelak syaitonn*







Memang x reti penat laaaa budak2 ney kan..
kalo la kamera tu boleh bercakap, mesti die dah mengamuk sakan daaa...
haaaishhh...



Pastu??balikkkkk...
yeeepiii...xsab rasanye nak tdow di atas tilamku yg empuk tuu...
waaa..heaven heaven!!

Disebabkan malas nak lalu jalan time naik bukit td tu, dorg ajak turun lalu rumput je..
waaaa...gile ke??
aku bab2 nak naik xde hal nye laa...
bab nak turun tu, aku cuakkk sehh...
nape la aku de penyakit camney?

So, nak xnak, turun je..
tapi yg len2 sume turun slow..
aku je turun sambil berlari..
hahahaa...accelerationku meningkat..
kejapppp je aku sampai kat bawah..

Tapi yg plg segan tu, time aku berlari berkejaran kat bawah, locals yg ngah berjemur kat situ sume dok pakat gelakkk..
wehhhh...maloo siot..arrggghhh....mmg segan..

Kompem2 pastu kne drop kan..
ayat2 dorg, budak yg paling cuak nak turun, tu laaaa yg paling laju ye...
siap kne gelak2 lae..

huhuu..xke cam cessss....

p/s : tamatlah sudah~ :)

..eyka..


5 comments:

  1. waaa seronok nyer diaa..jeless la weii

    ReplyDelete
  2. haha..
    pape r ko..
    trun slow2 kowt..
    da tkowt lg trun lju2..
    ;D

    ReplyDelete
  3. kak ngahh...
    kita pon jeles tengok akak da kawen..:p

    ReplyDelete
  4. nawal..tu la pasal..terlebih excited kot...

    ReplyDelete
  5. haha..
    keterujaan yg melampau kowt..
    ngee~~

    ReplyDelete