Thursday, September 3, 2009

Apa Password Aku La??

Haisyooooo..
tengok tajuk entry je pon korg da taw pe masalah aku kan?

Aku xtaw pe password aku untuk masuk itu email daa...
memula tu, aku dpt email dr adik, kate kne wat email sendri under surrey.
alang2 die da bg link, aku wat je laaa...dah org bg jln senangkan?wat pe nak tolak.
aku wat la dengan bersungguh2.hahaaa...percaya x?percaya laaaa...
sonang jo ponn..ko masukkan no university ngan tarikh lahir je.
settle sudah.aku pon dpt la username aku ; nz00011.

Tang nak wat password tu yg wat aku sakit jiwa tu.
de la pulak kne ikut kriteria bagaiii....
haiishh..
antara kriteria2 tersebut : kena de urop beso, kne de urop kecik, kne de nombor2, kne de menatang . ( ) ataupun _..
haaaa...xke camm hamboi koo...nak wat password pon banyak nooo songeh.

Aku pon try la masukkan password yg sama aku gne untuk yahoo.mail..
ye la pon. aku da la de pnyakit amnesia (penyakit lupa) yg kronik. *betul ke r?amnesia tu bkan pnyakit kurg darah merah ke..

So, aku pon edit2 la siket password tu bg memenuhi kriteria2 tersebut. hahaa.. manis tol ayat aku.
tp malang x berbau, die kte itu password tarak sesuai maa..
so, aku cuba dan terus mencuba lae..
sampai la, yeyyy! da berjaya.

Excited neyy.. pastu aku try la msuk email tu. kne gne username ngan pasword td.
tp, percubaan pertama : gagal
percubaan kedua : tak berjaya
percubaan ketiga : tak boleh
percubaan keempat : salah la!
percubaan kelima : tak berjaya *dlm bahasa tamil
percubaan kenamploh : gagal *dlm bahasa cina
percubaan kenamploh satu : not succeed
percubaan keseratus dua : tipuu jee..xdenye aku berkudrat nak cuba sampai seratus, apatah lagi keseratus dua.

Dah tu, kat link2 bawah bkannye de, forgot password?click here.
jenuh la aku dok pk pe password aku..
aku rasa dah masukkan betul da. *xnak ngaku salah gak tuu..
cane ney??????

p/s : korg taw x pe password aku??

..eyka..

No comments:

Post a Comment