Thursday, September 17, 2009

Sob..Sob..Hari Ni Ialah Hari Tu

Hari ni dah tiba..
so, sampai la ke hari tu..hari yg aku xsuke..
kalo nak wat pengisytiharan aku nak boikot no 17 ley x??
*jeling2 kat bella-bellot.. ;D*

Hari ni nak zam2 alaka zam, hari gak laa aku bru terkial2 nak packing..

Setelah namploh kali,
masukkan brg-zip beg-nape besa sgt?-punggah-masukkan balik-geram2 *mencurut xdgalakkn ekk dibulan pose*-tdow-masukkan balik-xmuat lagi-punggah2-buang2 sket barang-masukkan balik-sepak2 beg sebab nape xmuat-punggah lagii..-bncang2 ngan mama-nak pos ke?ahh..xyah..-try masukkan lae-gelak2-bengang balikk-punggah2-masukkan balik-cuba zip-timbang bape kilo-yeyyy!!!!dah siap..!

Kelegaan kesudahan kehatian keinian.. :0

Tapi xtentu lae la..sbb aku pkai penimbang badan je..beg tu lak besar mengalahkan gajah..
haisshh..ade ke patot MAS bg masuk cume 30kg je..
hellooo..berat badan aku pon da 47++.. *statement xde kne mngenee..hikss..*
kalo lebih 1kg, RM168 marii....
de sesape nak derma duit kat aku x??

p/s : gambar xley nak upload laa...aku rse comp ni majok ngan aku sbb aku nak zam2 alaka zam kot..heheee..

Tataa, good bye, to u, my friendss..
so long from now n until we meet again.. :)

Doa2kan aku kat sana..

Doa aku samat pergi..

Doa aku samat pulang..

Doa aku x berubah jd yg bukan2..

Doa aku sihat2 je kat sana..

Doa aku xbalik nnt bawak laki + anak berpinak2..

Doa semoga aku dpt kawen ngan awal..;D
mksd : bkan awal=cepat taw..
tp, awal=Awal..ngee...miang2!

Doa aku balik bwk ijazah..

Doa aku ley raya tahun dpn kat msia..

Doa je yg baik2 tok aku..

Alu doakan gak yg terbaikk buat kamoo2..!
muahhhx2!!

..eyka..


3 comments:

  1. once sampai sana klau ada internet kasi la kabar berita ok..

    ReplyDelete
  2. oit... sampai ati ko cek in tanpa ak...
    sdey neh...

    ReplyDelete
  3. All the best.. semoga selamat semuanya ;)

    ReplyDelete