Monday, September 21, 2009

Dorang Bagi Aku Hadiah Oh!!

Hoi2..
salamm...
rindu kat sume2!!hee~
Now im on d stage of adapting with sorrounding.. ;D
but, thats not d point actually..
nak cite pasal hadiah2 yg mereka2 bagi senanye..
hahaa..
*aku ttbe cam xtaw nak wat ayt tok bloggingg..camne tu??*

Mmule, hadiah dari atirah ngan nadia..
weee~
time dapat kotak ney, cam eh2..tol ke tok aku??
cilap antar kot abe posman ney..
hihii...poyo je wat mke tekujat kan??
Surprise oh time memule tu..
pe agaknye ek??
adakah bom??
oh tidakkk~

Tadaa...ney r hadiah2 tu.. ;D

De surat..hehee..
kre cam amanat2 r ney kononnye..
yg sampul biru tu dr tirah..
die je la satu2nye makhluk yg panggil aku iqer..
pelik xpelik je la kan..
lae satu dari nad..hiks..thanx both of u!
!
Dapat frame jugee...
soklan weh, nape mke aku ngan iron kne tepek kat tengah2??
motif...?haishoo...

Lae satu itik ney..
haha..damn cute!!
sama je cam aku..lalalaaa...;D
patung ney adakah untuk memerli aku???
ceittt....

Hehee..yang ney dari kak long..
cute gilokssss kan?
lalalaa...


Ni lak, dari amilia..
hehee..sepupu ku..
baru 7 tahun kalo xsilapp...
kecik je..

Amilia : kak eyka, blaja betul2 ekk..
jan main2...

Hahaa..ayat mengalahkan org tua kot ko ney..
saboo je laa...

Adik die xmo kalah oh..
die pon mau bagi gak..
nama? sarah..
dpt2 je, excited sesgt2...
xsabar nak baca..hiks..bukak jeeee,,,,

Sekali???
apakah inii...
hahaaa..hanya tuhan ngan die je yg taw pe yg die tulis..
xpaam2..
btw, thanx!
syg korg sesgttt2...

p/s : de sesape nak bg hadiah kat aku lae x??
sgt2 dialukan..;D
beday aku 6 jun..lalalaaa...motif????

..eyka..

No comments:

Post a Comment