Thursday, September 10, 2009

Kan Dah Maloo Dah..

Haaaahaa..gelak kerana kesengalanku sendiri..
tah pape tahh..

Aku dah wat visa dari hari tu lae da..
tp sampai la skangg xgak siap2 lae..
aku wat dr 3 hb..skang?dah 10 hb daa..
aikk..agak2 la kann...org lennye 5 hari je dah siap..tang aku, lama lakk ko nak prosess ye?diskriminasi ke ape ney??

Dalam risau2 tu, aku tergerak lak nak ym ngan eg..
konon2 nak ngadu kerisauan aku kat die la ney..ceit!!

eyka : oit2..

tarmiezie : oit2

eyka : salamm..
eyka : weh2..
eyka : eee...aku nak mlepaskan kerisauan aku kat ko neyy..

tarmiezie : haaa??nape?


eyka : wat visa tu bape lama r

eyka : aku tengok org len 5 hari jee..
eyka : aku wat 3 hb xsiap2
eyka : rsau r kalo de prob

tarmiezie : eh??

tarmiezie : ye ke tak siap lagi wei??
tarmiezie : btul2 da cek ke??

eyka : da..

eyka : tu aku dok tunggu email dorg
eyka : tp xde ponn...
eyka : ko taw sspe yg wat visa bulan sep x?

tarmiezie : eh..

tarmiezie : bukan email la..
tarmiezie : ko kene cek sendiri..
tarmiezie : resit dia ada kan?

eyka : ehh???

eyka : hahaa..
eyka : cek kat ne??

tarmiezie : kat atas resit tu ada tulis kau punye track id number

tarmiezie : pas tu kat atas resit tu jugak ada laman web dia
tarmiezie : pas tu bile ko bukak laman web tu kau cari kat sebelah tepi kiri utuk track kau punya application
tarmiezie : then masukkan kau nye track id tu n burfday kau
tarmiezie : adeh..
tarmiezie : mesti dah siap punye
tarmiezie : lama dah

eyka : yekk??

eyka : camtu ek3?
eyka : hahahaaaa
eyka : nape ku xtaw~
eyka : lalalalaaa

Hahaaa...mane la aku nak taw wehh..
aku ingat die antoo email kat aku..
punye la aku tunggu2, ibarat menunggu kucing bertelur..
maloo pon de..segan2..kat ne nak nyorok ney?arggghhhh...



Skaliii dah siap daaa...
sape mau amek ngan aku?sile angkat kening..hahaaa..

p/s : moral of story-len kali cek balik resit tu dok kata apeeee....

..eyka..


No comments:

Post a Comment