Tuesday, September 8, 2009

Misi Berbuka Puasa

Hiksss..story yg dah basi sudah.
tp xdulikk...sbb ini blog aku yg punyaa!! ;D

30.08.2009..tarikh keramat ney. mungkin ney last time aku kuar ngan beliau2 sebelum aku tinggalkan bumi Malaysia..mungkinnn...
who knows right?uwaaaaa...nanges2..srobb srobbb..

Okehh. tukar kepada mood ceria.

Saya keluar bersama2 mereka2 ney. yeyy!

Presenting~

From left : apis, azra[katak], eka[sipot], aku la tu!, amsyar[nyet]..
boleh kata aku kenal dorg ney dr sekolah rendah. but become closer and closer andd closer since f1, f2 and f3.. ;D

Oppss!!! tertinggal lak yg ney.. ney en. apai. atau lebih manja dipanggil kura2..wawawaaa...die dok tangkap gambar iterang yg td tu..thats why la pasal die xde..

Kami2 ney kuar nak p berbuka puasa senanye..hikss..
tp alang2 seluk pekasam, suping2 r skali.. kan3??

1st mission : carik kasut aku!! hahaa.. penat kot pas masuk satu kdai, p kdai lain.. beliau2 ney da naik tension je ngan aku. wek2.. sorryy..

Hahaa.. muka lam kamera seharusnya ceria je ye.. tp lam hati, iskkk dak ney.. kucepuk jugak kang.. nak carik kasut pon lamaaa...


Asal masuk satu kdai, tangkap gamboo. tu je la kejenye. pantang!

Tak dapat dlm kedai, luar kedai pun jadi la yer... hadoii.. muka kalo encem xpe gak.. ;D

Ney tempat kejadian, kat mana aku berjaya gak jumpa kasutku. hahaa...



Motif gambar??? aku pon xtaw~

Oit2!! asal muka aku xnampak? ney yg beta nak murka ney..

Yg ney turun escalator nak p ke mana pon aku xpasti. dah banyak sgt naik turun benda alah ney da aku rasa. ponat2..

Sipot dok blanje sakan. yg lam beg roxy biru tu, sampai skang aku xtaw die bli ape.. aku nak tengok, die xkasi. ape laaa yg ko bli tu ek??

This picca is just nice! :)

Okeehhhh.. masa untuk berbuka puasa! join the food.. ^.+

Yg ney ngah dok kira2 duit.. ye ke?? hahaa...


Seee... air botol tu punya la banyakk. nafsu2~ sdgkan yg nak minum bape mulut je pon..

Tamat la sudahh.... btw, sygg korg!! ;D
thanx sbb sudii kiranya anda luangkan masa.. huhuu.. azra siap ponteng2 kelas semata2 join mende alah ney..million of thanxx!!

Sahabatku..
Perjuangan tak pernah putus kerana diikat dengan rantai iman.
Mujahid tak keseorangan kerana diikat dengan rantai ukhuwah.
Istiqamah dalam perjuangan sebagai bukti keimanan.
Semoga ikatan ukhuwah ini terbina selamanya.
Uhibbukum Fillah..

p/s : aku syggg la sgt3 ngan korg..

..eyka..


No comments:

Post a Comment