Friday, August 28, 2009

Hati Aku = Sakit!!!

Arggghhhhhhhh...!!!


Xsukanya bila aku rasa perasaan ni.
kenapa la hati aku ni sakitt sgt bila tengok dia?
menyampah, meluat sume de.. T-T

Padahal aku rasa dia xde la buat papee pon kat aku.
sentuh aku pon xpernah. *berani, wat la..aku sekeh2 ko..
tp aku masih sakit hati dengan dia.
uwaaaaa...
jelossskah??mungkinn...

Tapi bila depan dia, aku ley lak wat muka manis semanis gula merah.
bila belakang, rasa cam nak tikam2 je guna pembaris.. *cukup kejam x??
hipokritnyeee ko eykaa...tp tu la diri aku.
lemah!mcmana niiii......
bukan, aku cuma nak menjaga hati.
tp, hati aku??


p/s : aku xsuka dengan semua benda yg ko suka!!! *teardrops on my guitar T-T

..eyka..

3 comments:

  1. salam ..
    uit ni shazone..
    ni pehal sedih2..
    siapakah gerangan org itu...
    mari kita belasah dia...
    kumpulkam batilion ppc matrik...
    mari kita belasah mereka!!!
    yahoo..
    jgn sedey2..
    nnt cepat tua...

    ReplyDelete
  2. lupekan saje kenangan lame ~

    kehidupan baru bakal datang.

    haaaa.

    ReplyDelete
  3. shazone, kalau sedih2 cepat tua???fakta mne lak ko gne pakai ney?haisshhoo..

    aten, better u keep quiet! :D

    ReplyDelete