Wednesday, August 12, 2009

Bila Diri Disayangi

Sangat2 la sukeeeee lagu ney..
dr dooluu2 lae..
kalau de lagu ney, aku bayangkan yg cintan cintun ngan org je..
hahaa..
sudah semestinye la kan?
nama pon lagu jiwang karat..

Tp tetibe perspektif aku dah berubah [gile hebat penggunaan ayat..maceh cikgu basri..=p]..
tu pon pas aku godek2 facebook..
kat highlights yg kat tepi tu..
tah sape nye video tahh..

Die tukar lirik lagu tu..
bukan tukar pe sgt pon..
tukar huruf kecik, jd huruf besar..
so, automatik lagu tu da jd cam konsep ketuhanan..
insafff wooo...

UK's : Bila Diri Disayangi

Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malamku
Tak akan ku jemu menyebut namaMu

Tiada batasan waktu
Tiada tempatMu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir

Bilaku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namaMu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau yang pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan Engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayangMu
Ku berserah diri

p/s : sukeeeeeeeeeeeeeeee....





No comments:

Post a Comment