Thursday, August 6, 2009

BTN : Hari Keempat

Hehe...kali ney, malas nak banyak2 cakap..
nnt kate aku kuat membebel lak kan..
ahaksss..
jamah je la tepekkan2 tersebut~




Posingggg je x sudah2 dorg ney..feninnn2~

Gadis melayu..seharusnya, shy2 cat..=p

Sgt ketare lubanggg idung ku..toingg-toing!!

Together with GMi's students..
mira + pa'en...
they r going to germany..
sayonaraaa~

Bakal2 lect yg bakal merosakkan bakal2 studentssss....=p

Aku ske tangkap gambar org yg tengaah tangkap gambar..
hekkksssss..
i likkkkeee.....

Petang, lam pukul 5 camtu, de lak aktiviti KEMBARA..
yg ney kne redah hutan..
time dalam hutan tu, tbe aku rasa saayaaanggg la sgt kat group member aku..
waaa...touching~
sbb dorg sgt caring seh..
hahaaa...sayang kat kamoo2...!!!



Group 5 yang hebat tu....
+muz
+firdaus
+hafiz
+nizar
+imam
+esa
+aku
+mira
+dhura
+capek
+sue
+kak fiza

Malam iterang de pertandingan lagu2 patriotik..
hehee..
group 5 yg palingg hebat tu dapat lgu SAYA ANAK MALAYSIA..
video akan di-upload kendian..orait??

Yang gambar atas ney, kump shark yg nyanyi..
hujan2~

Setibanya kump nanot, hujan semakinnn la lebat!!!!
semangat patriotik semakin menebal ye dlm jiwa mereka2 ney..
siap kibar2 bendera gitu...

Ingatkan mereke2 men kibar2 je, upe2nye berlari2 ke sana dan ke sinunnn..
alaa2 wat video klip r..
x ke cenggitu cik puan nanot??
heheee...

Bila pengibar bendera xde, senag sket nak tangkap gambar..
xde la badan aku tersenget2 nak carik angle best..
tp, de lak sorg mamat baju putih (hafiz) ngah ketawa ngan gumbiranya...
adesss...mesti beliau ngah kutuk2..=p

Zoom sket nanot ngah nyanyi.....yg plg kiri tu ek...tudung kaler putih..gaye tudung rama2..weeee...

Muke nizar ngan mira ney cam adik beradik kan3??tp lain mak, lain bapak..hehee....

Selesai la sudah al-kisahh pada hari ke-4 kami di sini...

p/s : dlm2 aku xnak membebel tu, aku rasa cam banyak lak ayat yg aku dah bina..hahaaa..soryyyyyyy...

with ♥,,,





No comments:

Post a Comment