Saturday, November 27, 2010

Saya Bersukan? Pelik!

Tahun ni aku dihujani dengan aktiviti-aktiviti sukan. paham tak ayat dihujani tu? hihi.
motif bagi tahu? :p
saje nak cakap aku ni sporting orangnya. HAHA!
tak de lah orang-orang kat Banting nun nak kutuk aku kan?
tak aktif lah, apa lahhh.. pastu dok bantai gelak-gelak cakap aku gemuk sebab tak bersukan. heh! memang TAK yekk pasni!

Spectrum, Guildford, Surrey.
10 November 2010.

Mesti korang macam hekelehhh.. boling je ponnnnn.. kecoh lebih, tak berpeluh langsung!
kan kannn? ke tak kan?

Ok, fine. tak pe. tak pe.
aku kasi up sikit peluh peluh peluh tu..

Surrey Sport Park, University of Surrey.
19 November 2010.

Teheee.
kan berpeluh kan kan?
saya kan asal dari perkampungan anak-anak Sidek.
haruslah suka main pukul-pukul bulu tangkis. :p

Twittt!
gambar-gambar blur badminton tu saja nak tunjuk betapa tangkasnya kiterang main kejar-kejar bola tau tau tau! hihi.
padahal...... *padahal? camerawoman tak kurang bagus! :p*

p/s : badan cergas, otak cerdas! :)

No comments:

Post a Comment