Monday, February 1, 2010

Lick The Paper

Yipee..yipee!!
dah habis exam dah.
mereka2 yg ambil physics *rumah 32 staghill terutamanya*, sile jeles ye??
kahkahh..
saya dah boleh meronggeng2.. ;D

Tak baik punyer bagi dorg jeles.
sorryy..hihii.
nanti dorg boikot aku ramai2, susah lak nak meronggeng kat rumah dorg pasni.
ngeh3..

Ppapepon, alhamdulillah dah habis~ :)
paper td pon ok sikit la dari paper yang pertama hari tu.
harap2 dua2 paper tu ok2 je.
azab tunggu result pulak lepas ni ek..?


Nak taw x?
xnak taw pon nak btaw gak. ngehh3...
kat muka depan answer booklet tu kiterang kena seal sendiri paper tu taw.
ala-ala kena lekat setem kat kertas gitu.

Kalau nak lekat setem kena guna air kan?
haha..ko bayangkan kalau xde air..
eee yeekk!
tadi aku terpaksa guna air liur nak seal benda tu!

Mat2 saleh ney sume tentu2 la selamba badak je jilat2 kertas tu.
pengawas yang jaga tu pon siap bg arahan, please lick the paper to seal.
eeewww! camney punya cara pon ade ke?
xpernah dibuat orang.
ingat kertas tu oreo ke nak main jilat2?
putar-jilat-celup!!

Yang paling kelakar, yana laa..
dia cam blur2 je time pengawas tu datang nak kutip kertas dia pastu suruh jilat kertas tu.
dah la time tu sume org ngah tumpu kat dia.
hahahhaaa..
aku ngan maryam kat belakang dah bantai2 gelak je. ;D

Adoyaii..pengalaman betul!

p/s : pasney aku bawak cara nak seal paper ke Malaysia lak laa..jilat2!!

..eyka..


No comments:

Post a Comment