Sunday, February 7, 2010

Finally

Aku taw, ko mesti baca entry ni.
sebab ko nampak tajuk ni mungkin.
ke.. aku silap??

Betullah pe ko cakap.
it have been a long time since we are not using both words.
and only us know what is it.

Kelakar.
sangat-sangat-sangat.
sebab tiap kali ko nak tujukan soalan kat aku, ko tukar bahasa lain.
:) cam budak2 kan?
walaupun kat belakang umur tu da xde 'teens' da..
sedar sikit ehh!! ;D

Aku tunggu je bila ko nak cakap.
tunggu-tunggu-tunggu.
aku pulak?
sebut-sebut-sebut.

Betullah!
tunggu tu x sia-sia.
akhirnya, keluar jugak.
comel je perkataan tu.
ada dua huruf. sebab ko wat short-form.
cikgu mana ajar pon aku xtaw laa.. ;D

Aku terdiam gak sekejap.
sebab xsangka.
xsangka akan keluar jugak dr mulut ko.
ko sangka ke pe yang aku xsangka r?
mungkin x kot..
dan sebab tu gak aku sedih.
bukan sebab rukun negara, lagu negaraku atau bendera.

Perasaan tu perasaan yang sama time aku kat matrik dulu.
ko ingat?
mungkin x jugak..
heheee..
perasaan yang macam baru diceraikan.
hahaaa..boleh?? ;D

But dont u worry.
big girls dont cry.
same goes to me.
and keep believe in that.
i wont cry... ^^

i try 2 get used 2 dat term...
it may takes time
but xwori
u such a mind reader la...!!!
benci..
hehe
i noe u btter than anyone else..
trust me on dat

Yup..
absolutely true.
it takes so many times.
to be cured.

Dont u dare to comment on this!
okeh? :)

p/s : sensitif gak aku ek??hahaaa..benci..!

..eyka..


No comments:

Post a Comment