Monday, February 8, 2010

Berita Lambat Sampai

Uwaaa...
kesiannya aku..!
berita pasal Malaysia selalu je lambat sampai.
asal??
sebab malas nak dengar berita on9 kat tv3 tu.. ;D
hahaa..

Kalau kat rumah, nak xnak lepas maghrib mesti bukak tv3.
xambik port pon apa pemberita tu cakap.
tu aku la, sibuk menonong buat kerja lain depan tv.
family members aku mmg rajin je tengok berita.
aku fokus betul2 bila de cerita2 hot je.. ngehhh3...

Pernah dengar pasal Arjuna Teruna? *mmg aku je la pon yg baru dengar*
pasal kes menghina Almarhum Sultan Johor tu?
kes yang tu la aku baru taw.. hahaa...
sedangkan cerita ni dah lama dah.
kalau aiskrim, mmg dah sempat cair 7, 8 kali la. ;D

Berat gak la kes ni.
siap masuk berita kot.
isu-isu sensitif ni xpayah la buat main.
nanti ada je la penentangan dari pihak2 tertentu.
tapi Arjuna Teruna ni dah mintak maaf kat blog dia la atas pe yang dia dah buat.

Well,
everybody make mistakes.
yang membezakan, kesalahan besar atau kecik.

Aku pon xreti la nak komen banyak2..
hiksss...
sebenarnya cuak gakk. ;D
xpepasal aku lak yang kena.
tapi ni buat pengajaranlah ek?

Bak kata cendekiawan dulu kala,
lebih baik menyesal kerana diam daripada menyesal kerana bercakap.
hehee..lebih kurang camtu la ayat dia.

p/s : sape kata bloggers boleh cakap main lepas je?? kasi tapis okehhh? ^^

..eyka..


No comments:

Post a Comment