Saturday, January 30, 2010

Pelik

Nape kawan aku pelik ek?
aku tegur die je..
ingat nak bergurau, tp lain pulak jadinya.

Salah aku jugak sebab xbagi salam.
terus je sergah die.
tapi, betul..
aku xde niat pon yang perkataan tu tuju kat die.
aku cuma tujukan kat status die je.
salah ek?
salah la kot..

Mungkin time tu die ngah moody ke kan?
wrong timing, eyka!!
tapi aku betul2 xsangka die boleh jadi macam tu.
sorry wehhh..

Aku ingat die pon nak gurau touching2 ngan aku.
tapi sampai ke sudah xde pon ayat, "hahahaaa..aku gurau je lah!"
waaa..tersentapnye aku...!
sekelip mata je benda tu jadi.
aku yang naik menaip ney pun terketar2..

Aku cuma nak die taw, aku mmg xde niat nak buat macam tu.
dan aku xsenang dengan ayat, "ko kan dah kat uk.."

Tapi xpe lah..
memang aku silap.
sorry ye kawan?

Aku harap kata2 ko maafkan aku tu pun lahir dari hati..

p/s : belajar dr kesilapan ek, diri.. jangan main terjah je..bagi salam!


..eyka..


No comments:

Post a Comment