Sunday, January 3, 2010

Busy Beee

Saya yang tengah busy wat revision.

De exam'
27 Jan : General Chemistry
1 Feb : Environmental Chemistry

Doakan aku istiqamah study ek?
xdiganggu oleh hantu2 facebook..
warrgghhh..

Terasa saaaangat la cuak nak exam.
aku dtg sini belajar guna duit kerajaan, duit org.
dan mungkin, duit korang2 jugak. hehee.
so, aku xnak balik dengan kekecewaan.

Good luck, Diri!!

Ya Allah, terangkanlah hatiku untuk menerima segala ilmu-ilmu ini.
Jadikanlah ilmu2 ini bermanfaat buatku.
Izinkanlah hambaMu ini berjuang dengan tenangnya di dewan peperiksaan nanti.
Perkenankanlah doa ini Ya Allah.
Amin..

p/s : aku yg sering meminta.. ^^

..eyka..


5 comments:

  1. gudluck capiq!!!!
    aq doakn ko 4 flat..
    ^_^

    ReplyDelete
  2. selamat berjayacapiq *heh heh ayat selamat berjaya taleh blahh* hahaha.. doa banyak2 :)ader duit ak siket ko gune tuh.. hehehe

    ReplyDelete
  3. nawal, thanx..tapi aku pon x sure cane pengiraan markah dorg kat sini..hhehee..

    cik epal : thanx btw..good luck to u too..

    haniey : haniey mende?bella laa..hahhaa..duit ko pon de ke?duit parents ko ye la kot..ko bkan bayar income tax ke door tax ke land tax ke..ko bayar taxi je..hahaha..

    daus : 2 je.. ;D tok sem ney,,sem depan, 5..pergghh bnyak.. *sedangkan dulu spm 10subject, xr kecoh semedang..2je pon kecoh kan?* ;D

    ReplyDelete