Monday, January 25, 2010

Mana Matahari?

Aku de problem sekarang ni.
waktu tidur aku dah xbetul dah. T_T
selalu aku tidur 18jam, macam baby tuuu..
hiks!

Xde laa...
aku sekarang dah macam kelawar je.
malam menyengkang.
pagi melingkup.
hailaaa....xbagus2..

Aku rasa ni gara-gara aku stay up berhari2 kot.
musim-musim nak exam, library bukak 24/6.
so, aku ngan maryam gigih la nak study kat library dari pukul12 sammmpaaaai subuh nun.

Larat buat 2hari je pon..wekkk2..

Hari ke3, banyak subjek dah cover.
so, study dalam bilik je r.
study..study..study sampai subuh jugak.
lepas subuh, terlingkup sampai zohor.

Masalahnya sekarang, aku dah xboleh nak tidur malam dah.
one day ni, aku cuba xnak tidur lepas subuh.
sebab aku nak collect semua nafsu tidur untuk malam nanti.
*pernah ke org buat camtu?gasak je la hehhh..*

Sekali??
surrender daaa~
pukul 9 pagi camtu aku dah lalok..
layuuu je..
bangun2 je da pukul 3petang. *zohor terlepas boleh x?astagfirullah..*
pukul 4.30petang camtu, dah nak malam balik.

Ko bayangkan, nak kata aku tidur ikut zon Malaysia, xjugak..
pukul 9pagi tu, Malaysia baru 5petang.
ikut waktu negara mana pon aku xtaw laa..

Waaaargghh..
di manakah life aku??
bangun2, dah nak malam..bangun2, dah nak malam lagi..
bile masanye nak nampak matahari??

Kalau pukul 9pagi je aku dah start ngantuk, cane lak aku nak exam??
exam start pukul 9.30..
matilaaaa..

Sekarang ni, tengah menahan mata xnak tidur.
nak setting balik kepala otak.
hahaaa..
penyakit!

p/s : janganlah carik penyakit lagi eyka oiii....

..eyka..


3 comments: