Friday, January 1, 2010

Aku Nak Jadi......

Hailaaa...

Selamat Tahun Baru..

Azam??
erk..nape mesti kene da azam?

Kalau tahun lepas, azam aku,
nak jd org yg menepati masa.
warrgghh..ingt senang ke nak maintain?
hujung2 tahun perangai kembali normal; da x menepati masa sgt. T_T
xtercapai la kirenye kan?

2 tahun lepas, azam aku time form5,
xnak menangis langsung kat kelas.
hahaa..pe ke pelik sgt azam camtu?
ye laa...aku cengeng sket.
form3 paling banyak air mata tumpah.
boleh wooo..
ckgu marah ke, nak berpisah ke, aku wat muke toye nak kena lempang je.
xnanges pon..kebal x?
tapi... *de tapi gak tu..*
tetibe satu hari time kumpul2 reramai kat satu meja pas trial spm, aku burst!
dengan hanya satu soalan, pe beza sayang ngan cinta?
yee....aku ingat lagi.
and on that time, the secret is revialed! and i was cried...
that awak also was there to calm me down..
oh, thanx!
a sweet in a pain memory...

So,
azam tahun ney, aku nak qada' balik azam tahun lepas.
menepati masa.

Pastu, nak jadi rajin.
rajin puasa sunat.
rajin solat. *akan ku hapuskan perkataan qada'2 ney..*
rajin wat2 rajin.. ;D

Pastu, nak jadi baik.
sebab perempuan yang baik untuk lelaki yg baik kan?
weekkss... ;DD

p/s : salam 2010.. ;)

..eyka..


No comments:

Post a Comment