Sunday, October 31, 2010

End of Story.

Haha!
officially, I've finished all the episodes through Upik Abu dan Laura series.
clap clapp!! :D


Semua kutukan-kutukan dan perlian-perlian orang aku tepis.
haha. gila poyo ayat.
ye laaa.. maunye tak kena perli sedas dua sebab tengok cerita merepek plus yang dah basi tu?

Ko tengok cerita apa tu?

Cerita ni yang ko tengok eyka??!

Haha! rosaklah ko. dah tak de cerita lain ke nak tengok?

Pastu kalau aku tengah busy kat dapur je, then lari terkedek-kedek masuk bilik, mesti dorang;
Haaa..nak tengok upik abu la tu..

:p

Naa.. ni semua penangan jet lag time kat Malaysia la.
asal malam je, aku tak boleh tidur.
asal malam je, cergas semedang.
asal malam je, buat part time jadi burung hantu. hihi..

Sambil-sambil nak tunggu subuh tu, aku layanlah TV3.
hihi! tak patut-tak patut. sila jangan contohi.
patut buat lah solat sunat ke apa kan?
bukan senang nak terjaga malam. tskk!
termenyesal sudahhh.

Tapi aku palinggglaaahhh tak suka tengok tv pagi-pagi buta bila tetiba keluar iklan cerita hantu.
durja ningsun lah apa lah.
terusss je rasa nak alih channel. jap lagi bila tukar channel tv2, keluar la pulak iklan jangan pandang belakang 2.
haha. terus meremang-meremang.
asal iklan je, terus nervous-nak-teka-teka-lepas-ni-keluar-iklan-apa-pulak-eh.

So, dalam salah satu cerita belah pagi buta tu, adalah pulak upik abu dari pukul 2.30 sampai 3.30.
dah aku melayan pulak cerita tu. hihi!
bila balik sini, haruslah sambung itu episode kan? :p

Family aku siap dah tepuk-tepuk dahi terkejut aku layan cerita tu pagi-pagi buta.
dah lah cerita merepek kan? pastu semua benda tak logik.
tapi.. aku suka je tengok gedik-gedik Cinta Laura tu. heee.. :p
macam comel!

Dah tu? taddaaa!
aku dah habis 103 episodes.
sekian, terima kasihhhhh.. :p

p/s : ok! dah boleh concentrate belajar dah. :D

gambar oleh pakcik Google.

No comments:

Post a Comment