Thursday, December 16, 2010

Done With Info Pack!

Maryam : Aku tak bagi lagi email yang kumbang bunga tu.
Aku : .........?? Tu apa tu?
Maryam : Weeh? Ko tak baca info pack ke?

Teheeee.
Jawapannya, memang TAK BELUM. :p

Okok.
Pengakuan; aku kalau dah ada orang uruskan transportation, acommodation tu kejadah semua, memanggggg lah aku tak ambil pusing dah benda-benda lain.
Penyalahgunaan kemudahan kan? :p
Sila jangan contohi eh rakan-rakan?

Tapi kali ni, tak tipu, memang dah khatam dah info pack!
Dan saya pedulism tentang tentatif perjalanan, program tu semua dah.
Hihi.. Tepuk tangan sikit.
Eh? Sikitttt lagi tepuk tepuk. :p

Tapi kan kan?
Nak bagitahu yang info pack tu serious COOOOOL sangat sangattt.
HAHA! Macam buku betul-betul.
Pastu kalau nak selak dari helai ke helai, hanya semudah gerakkan mouse je.
Ala-ala selak buku in real life tuu.

Pastu dah la ada sound effect 'cekelikkk..cekelikkk..' time selak-selak tu.
Suka suka!! Suka main cekelikkk banyak banyak kali.
Cekelik ganas-ganas pon tak koyak.

Brilliant!

Boleh jugak nak terus baca info pack tu.
Klik pada gambar terakhir tu ya?
Baca; bukan main cekelik cekelikk je. :p

p/s : agak-agak dalam 100++ peserta tu, ada tak orang yang tak baru baca macam aku lagi? heee. mengaku cepat!

p/s lagi : jangan lupa bunga kumbang tu eh? kesian faci tunggu lama-lama.

No comments:

Post a Comment