Thursday, July 8, 2010

Confession.

Okeh!
ni kira kes berani mati lah sbb berjaya meluahkan apa yang aku rasa.
apa yang aku pendamkan..??
jeng jeng jengg..

Ko kat atas, aku pon menjalankan operasi menghantar 10 surat kat ko.
nasiblah limit dia 10 je? kalau 20? maunye 20-20 tu gak aku hantar.
cukuplah untuk bagitahu apa yang aku rasa.
haha..kenapa mesti hantar time kat atas?
ye laaa...time tu of course cam pending kan?
so ada masa jugak aku nak nervous2, get ready for any risk to happen.
like arrrggggghhhhhh. nak keluar jantung.

I dont mind either about your positive answer.

Yes yes!
i dont mind..!
just wanna let you know.
tp xke macam kerja gila?
dalam-dalam i dont mind tu, kisah jugak sebenarnya. ;D
tp xde la menaruh gunung macam Everest kuasa 6.

Piiiew....!
30 minutes later..

Amboi! macam karangan bahasa melayu.

Gulp!

Gulp!

Telan-telan air liur dan apa-apa je lah yang ada kat dalam mulut.

Aku faham apa yang kau rasa.

Ngeee....

The answer is just like what predicted.
so kay-so kay.
im not going down.
kan dah kata aku coooool. ;D

Nota buat kau, jgn la layan aku sangat eh?
bukan maksud nak kau disappear macam tu je.
maunye aku cubit-cubit ko buat kueh tiaw!!
just dont give me ANY determination.
jangan buat aku cair macam ais kepal kena simbah ngan air panas 100 darjah celcius tu.
jangan-jangan-jangan!

Tapi aku rasa macam kalau ko kawen, aku xnak lah datang rumah ko. boleh?
hikhik...! ;D

p/s : kau is not the right one. ye ke? waiting at the corner.

No comments:

Post a Comment