Monday, July 12, 2010

Benda Baru.

Ok. aku memang baru tahu macamana nak view Most Recent Comments dengan lebih banyak kat fb nun.
silalah gelakkan sedas dua. haha!

Padanlah selama ni pengkomen2 status baru yang tegar, balik-balik orang yang sama.
bayangkan kalau orang2 tu semua xon9?
x ke senyap sunyi je..?
tiap kali logon-logoff, pusing2 polan-polan tuuu jugak.
cam haremmmm.

Patutlah jugak kalau aku on9 kat lappy orang lain ke kat cc ke, aku cammm..
eh? bila masa lak aku ada add orang ni.
sebab xpernah2nya dia appear dalam most recent comments aku tu.

Hehe.. xpe2.
orang kata better late than never kan?
hihi... nak cover malu baiikkk punya pasal.

Tapi aku rasa dalam 1000 orang, ada gak sorang makhluk yang ada kes terpencil macam aku kot.
xtaw kewujudan setting tu jugak. hihi.

Mula-mula kan, aku godek punya godek-godek itu fb.
bila scrool kat home sampai bawah, nak lah klik Older Posts.
yelaaa.. dah xde benda baru. godek-godek lah benda lama.
tiba-tiba ada jugak benda baru yang boleh aku discover. ;D


Dekat Edit Options tu.
klik sajek di situ dengan konfidennye.


Nanti dengan sepantasnya benda kat atas ni keluar.
tapi tu pon kalau wi-fi ke modem ke, broadband korang xtidur la.
kalau cam siput, hanya mampu berharap la yeh. loading sampai dia keluar.
pastu, tukar je benda alah yang aku anak-panahkan tu.
tukar je ikut suka korang berapa yang korang nak.
kalau ikut logik, ikutlah berapa Friends korang.

Kalau Friends tu ada 500, tapi nak belasah letak 5000 pon ok kot.
kot lah! aku pon xpernah cuba.
hahaaa. tapi ape jadah lak nak bubuh sampai 10 kali ganda pulak kan?

So, lepas ni senanglah korang nak baca-baca status baru member yang korang main add je tu.
xdelah terlepas-lepas pandang lagi.

Agak2 korang nak stalker sape2 ke, bubuh je nama dorang kat Show More tu.
kompem korang xterlepas status baru dorang dah!
hehehehee... boleh komen-komen dengan gumbiranyaaa.. ;D

p/s : muka teruja.. ;D

No comments:

Post a Comment