Monday, June 22, 2009

Interview Bengong

~sile julingkan mata anda untuk bce okeh..hahaa..~

Aku ngah sgt sgt sgtttt takut ni okehhh...esk de interview skim latihan pe bende tah..utk jd lecturer..aku ni bab2 interview mmg menggelupooo je..cess..nyampess..aku pon xtaw la pahal..time lepas spm, aku de gak dpt tawaran temuduge maktab..takot punye pasal, smpai aku sanggup xp..wekss..

Tapi kes aku ni still ok lagi la kalau nak banding ngan sorg member aku ni, nadz..cerita ni pun aku dpt taw dr member aku..so, kalau de salah cite tu, mintak mahap okehh..lagi2 untuk tuan punye badan..hihii..die tu pernah dpt interview untuk course yang de kait mengait ngan sukan..pas da sampai da kat tempat interview tu ley plak die ajak abah die balik..alasan??dia takut sbb dia tengok org2 yang dtg tu semua mcm terer2..hampeh je..

Waaa...wish me luck!!jantung aku cam da nak terkeluar je ni..hahaa..
[asal aku gelak??]




No comments:

Post a Comment