Friday, June 26, 2009

Alamanda

Aku kan nak citer pe jd pas aku interview aritu kan??

So, iniloo entry nyor..pas aku kne soal selidik ngan panel2 tu, aku tros jumpe fida ngan eka..dorg da wat muke daa..haha..sbb lambattt sikett..korang nak mara jan mara aku okehh..mara panel2 tu..

Pastu jln p tempat parking..makk aihh..xnak jaoh lagi kan dak fida tu park..aku da la pakai high heel, rase cam nak tanggalkan je..weol p alamanda..p tengok movie..first2 bli tiket lu..hahaa..time tu xde org lae pon..kre iterang ni antara insan2 yang terawal laa..wekss..ley dpat anugerah ney..

sini r tempat kejadian..gsc alamanda~


haaa..tengok..xde org kan2??korg nak terbaring, terlentang kat situ pon xde hal..wat la cam rumah sendiri..

aa...mau tengok citer pe ek??citer pe best??korg ley nampak x?xley?aku pon x ley nmpak gak..hahaa..[klaka ke??]


dak ney penyegan sket nak bli tiket..!!so die suke2 suki je posing, pastu soh aku amek gamboo..sape bli tiket??eka la pongg...

weol tengok cite ni..opsss..untuk 18 ke atas je okehh..yg 18 ke bawah dok luo diam2, bce buku..nak exam da ni..=P

Pas bli tiket tu, aku ajak r dorang makan..lapaa2..dorg ley r..da melantak da time aku interview td..so, korg dok situ diam2, aku nak makann..tp...cam bese r..aku mkn sorg2 sgan kot..eka, fida, korg mkn gak!!hahaa..xabes pon, so aku tapau..

Movie iterang tu start pkul 12.30..de masa lae, so pusing2 laaa..sampaiii ponin palo..masuk stu kdai, kuar satu kdai..pastu masuk lae, pastu kua lae..sampaiii laa pkul 12.30..shopping tingkapp je..eka de la bli brg2 tok laptop die tu..murah woo kat sini..so, aku pomot kalau korang nak bli brg komputer, bli je kat alamanda ni..untuk sbarang pertanyaan, sile taip ON EKA dan hantar ke no anda sendiri..hahaa..

Tengok jam dah nak 12.30, iterang p gsc tu balik..fida tu la menggelabah itik..x sabo2 kot..siap soh cek tiket bagai..sbb nak kompem kol bpe..otw ke sinun, dak eka ney la pulak mau p toilet..tp x jd..sbb..sbb pe tah..luperr..heheee..

baek kot aku pkai bju kurung..heehee..tekan lif naik sendiri nmpak..

xbukak lae la box no1..so, tunggu punya tungguuu......


....sempat gak la beliau2 ney bergambar ngan transformers..kehkehh..kawan sapoooo la ney..

Bila lampu box 1 da bukak, fida tu xmnyempat dah soh gerak daa..hahaa..excited tol ko ni ek??eka tros kan misi die nak p wee-wee..so, kami2 masuk lu yee..sbb cite ni seram, aku amek seat tengah..hehee..cite ney seram woo..kalau korg de penyakit yg berkaitan ngan hidung ngan jantung, korang jan la lupe bwak ubat skali ekk..sound effect die, perrgghh...x ley blaa..asek tekujat je..aku ciap da men cak-baaa2 lae taw..tutup mate ngan beg aku..eka lak tutop tinge..fida??rilekk je..siap ley kedepan2 lae kpale die..tp bile hantu tu kua, taw la pulak nak bersando ke belakang..hahaaa..taw kecott..tp aku rse, iterang ber3 je yg menggelupo tengok cite ney..de sorg makcik ney, rilekkk gilee..cam ngah tengok cite mami jarum je gaye die..xmenjerit langsung!!

Korg try la tengokk..mmg best..heheheee..





No comments:

Post a Comment