Sunday, June 21, 2009

apa yang penting???kerjaaasamaa


~tuck d labi2+ming ming d duck+ ... d hamster~
pe nama hamster tu r???lupee =P

hikhikk...[aku mmg suke gelak ttbe..]
aku confirm laa sgt2 yang korang mesti pnah dengar pasal cerita wonderpet ney kan..?
plg cikai pon, mesti penah tengok sekali..
hari ni tah kenapa tah, tetiba aku terramattttlah excited dgn wonderpet ni..
tambah2 lagi bila ally selitkan 'apa yang penting, kerjasamaa..' lam konsert tv3 inspirasiku td..hahaa..sgtt la terserlah kecomelannye..wekksss...aku ney da la peminat ally mendek tu [ttbe je..hahaa..pe aku pedulik??]
jadi, dengan semangat aku yang sgt berkobar2, aku p la search kat youtube pasal wonder pet ni..macam2 gak la video yang aku dah tengok..kuikuii..[nape aku batak karok sungguh ni??]
pastu, aku de la gak bce2 komen2 manusia2 yang kat youtube tu..lawak sehh...


natab0n : Dude! Im 24! and i just love it... this is sooo cuuuute!

DESSEYBOO : i'm 13 and love this show ming ming is my favorite

TheNastyBone : Damn Me to im 17

amather11 : dude im like 17 and i love this song <33

kellyz1977 : ok im 32 and i think that shows awesome ha

Jannis2105 : SEID IHR BEREIT...TEAMARBEIT [yg ni bahasa apa pon aku xpasti la]

raven15slinger : i love this song.. wahahaha

dmg2003877 : I'm 22 and I love watching this show.

MileyJonasDisneyfan1 : i like both

MileyJonasDisneyfan1 : I LOVE THIS SHOW! it's so cute :)
Ming Ming is my favorite. =]
did i mention i like it and im 12...
kinda creepy...
dont judge me <.<
haha


hahaa...sampai umur 32 tahun pon de meh..gila x gila?
[ke aku yg gila?ohh tidakkk~]

lagi satu, rata2 komen yang aku bce, dorg minat Ming Ming d duck tu [asal la aku ni rajin bebenoo nak bace komen org?mengalahkan org yang wat master lak research aku ni..]..duck okehh...itik..cam itik jengket tu..bukan sipot, katak, kambeng, nyet ataupun kure2..hikhikk...



lagi??time aku tengah syok2 usha video2 wonderpet yang lain, aku nampak lah wonderpet versi tagalog lak..haha..dari view seorang insan bernama syafiqah, aku rasa dorg punye lagu wonderpet bila convert tagalog mmg best..!
aku ni mendengo je laa..sepatah haram pon aku x paam pe dorg nyanyi..
yang aku dengar, de perkaatan 'tulung, tulung..'tu je..tolong la tu kot kan..??
bantai je la labuuu...pe ku kesah..ye dak??

mcm biasa la jugak kan, aku dgn baik hatinye p baca komen2 dorg gak..boleh pulak dorg2 ni gaduh semata2 nak menangkan wonderpet versi mne yang superb..hadoiyaii..xde kerja btul laa..pasal wonderpet pun boleh gaduh..sgt2 x matang..confirm2 org yang komen tu kanak2 yang dah buleh kawen kan?yang dah beso panjang..tu pon la nak gaduh..
tapi aku malas la pulak nak tepekkan komen beliau2 tu..ingat aku rajin sgt ke??rajin sikit ye la kot..chitt..! [asal aku emosi ni??cover2..]

nah!!wonderpet versi tagalog..itu pon kalau boleh main la ek??maklum2 la, yuotube ni memangggg terkenal dgn 'kepantasannyer..'



-x de kerje la pulak aku ney buat entry pasal wonderpet..buat kne gelak je..
nak gelakkan aku??xde hal..sila2 tunggu turn korang ek?ramai yang tengah beratur tu..okehhh..next!!!

p/s : aku malas nak cek spelling..kalau ada yang salah tu, buat2 xnampak la ye..;D




No comments:

Post a Comment