Tuesday, April 21, 2015

Tips menggunakan satin skinz.

Ye, yee memang tahu pun harga satin skinz ni takde lah murah sangat. Tapi yang pasti aku jual lagi murah dari harga market RM180 tu lah! Hahaa.

Oleh itu, saranan kepada yang nak cuba, cuba guna produk ni sehabis baik.

Tips-tips untuk dapat hasil yang baik:

1) Banyakkan minum air. 
I'm in your shoes! Saya pun jenis malas minum air kosong. Selain rasanya yang betul-betul kosong, malas betul nak minum bila pikir kena ulang alik toilet. Tapi sisters brothers sekalian, air ni untuk bantu buang toxic dalam badan dan seterusnya bantu penyerapan khasiat satin skinz (dan juga nutrien lain yang anda ambil dalam pemakanan seharian!). Kalau tak buang toxic dalam badan, macamana benda bagus yang lain nak masuk, ye dak? 

2) Elak caffein.
Again, I'm in your shoes. Dulu, hari hari saya ambik coffee/nescafe untuk mulakan hari saya. Iklan sangatt --mulakan hari anda dengan nescafe. Caffein ni tak bagus untuk badan sebab dia boleh membunuh kolagen. Cerita lah pasal mana mana produk sekalipun, mesti dia akan stresskan untuk elakkan pengambilan caffein. Caffein ni bukan ada pada coffee je, ada juga pada teh dan minuman berkarbonat. Sila bayangkan, anda makan satin skinz sebelum sarapan --bila sarapan, anda minum coffee, semua nutrient yang dah ada dalam badan tu akan ter'wash awayy'. Sayang kan?

3) Bersabar dan rajin.
Hasil produk ini semua bergantung kepada individu; metabolisme, cara pemakanan, tahap kesihatan dan sebagainya. Mungkin ada yang cepat, ada yang lambat. Saya sendiri selepas botol set kedua baru nampak perubahan (boleh refer entry blog sebelum ini). Psstt! Ada jugak pengguna yang lepas 4 set penggunaan baru berhasil. Makanya, bersabar okay? Terus asa! Rajinkan ambil satin skinz pada waktunya, dan dengan dos yang betul, insyallah pasti harga yang anda labur itu berbaloi!

Nah, saya belanja sikit testomoni-testimoni pengguna yang dah dapat muka flawless. Semut lalu kat pipi pun tergelincir youollss!



Disclaimer: pictures credit to instagram @satinskinz2u

Text/whatsapp me: Syafiqah +60102263466

No comments:

Post a Comment