Saturday, April 4, 2015

Satin skinz's ingredients.

Post ini banyak fakta, makanya banyakkan bersabar ketika membaca dan pastikan beteri henpon banyak lagi. Karang baca sekerat jalan, handphone mati, dah nak kena baca dari mula balik.

Pertamanya, kalau ada yang bertanya kena saya pilih satin skinz untuk dijual, ada satu sebab je. Sebab saya sendiri tahu ia berjaya untuk kulit muka saya yang payah nak dijinakkan oleh mana-mana produk sebelum ini. Oleh sebab itu, saya pilih satin skinz untuk diperkenalkan kepada saudara saudari putih putih melati ali baba cikebum cikebum.

Kelebihan satin skinz:
Perubahan tona kulit sehingga 5x lebih putih
Kulit lebih gebu, lembap dan tegang
Wajah lebih segar dan berseri
Menyekat pembentukan jerawat
Menghilangkan parut 5x lebih cepat
Merangsang peningkatan kolagen
Memperbaiki tekstur kulit tua dan mati

Baca ayat atas ni like hekelehhh semua produk macamtu kottzzz.

Ragu-ragu lagi, boleh baca testimoni kat ig @satinskinz2u. Nanti bawah ni aku tepek sikit gambar testimoni yang ada. Tapi kalau baca testi-testi tu memang akan ada rasa betul ke? Macam edit je ni? Jangan risau, kalau anda ada perasaan macamtu, maknanya anda normal. 

Kenapa satin skinz lain dari yang lain? Takpe, biar saya tanya, saya yang jawab.


Satin skinz; 2 formula dalam satu pek:
1) Satin skinz merupakan produk pertama di pasaran yang mengasingkan bahan-bahan aktif untuk mengekalkan khasiat semualajadi tanpa pertembungan bahan-bahan lain yang mungkin menyebabkan perubahan khasiat awal.

2) Sel sel kulit individu normal akan diperbaharui setiap 28 hari. Anda digalakkan mengambil supplement yang aktif seperti satin skinz untuk merangsang kulit baru. 

3) Satin skinz memfokuskan kesihatan dan kecantikan kulit luar dari dalaman dan secara tidak langsung semua masalah ini dapat diatasi: jerawat, parut, eczema, ruam dan resdung. 

Jangan risau, produk ini telah mendapat kelulusan halal oleh JAKIM dan KKM juga.

Cara makan sangat mudah, set ni ada satu botol biru, satu botol pink. Ambik satu biji setiap botol, dan makan serentak. Boleh hisap atau kunyah macam makan vitamin waktu kecik-kecik tu. Rasa dia tak annoying pun, sedap je.

Makan dua biji (sebiji dari botol pink, sebiji botol biru) sejam sebelum sarapan dan malam sebelum tidur.


Kalau tanya kenapa ada dua botol, tu haaa point nombor 1) tadi tu. Dia asingkan ingredient untuk bagi kesan yang maksimum. 

Botol pink:
Ada pure glutathione untuk whittening effect. Semua orang ada glutathione semulajadi dalam badan, tapi makin berkurang bila usia meningkat. So dengan adanya bahan ni, kulit akan lebih cerah dan menghaluskan texture kulit (glowing dan pinkish-- sebab tu botol dia pink!)

Botol biru: (yang ni ingredient dan rasa yang paling disukai)
Vitamin C rosehips, kolagen ikan kod, apple stemcell, astaxanthin (merawat masal jerawat, jeragat dan mengurangkan kedutan). 

Insyallah, yang dijual ni original. Macamana nak cek original ke spicy, kita borak next post. Testimoni pun next post lah. Panjang sangat kang, ngantuk.

Anything, whatsapp me at +60102263466 (Syafiqah).




No comments:

Post a Comment