Wednesday, September 3, 2014

When I'm writing this.

When I'm writing this, I'm officially a Chemistry lecturer at Malacca Matriculation College, dah nak 3 bulan dah pun. Alhamdulillah, selepas setahun menganggur tanpa kerja. Tapi aku enjoy for the whole year tu, redeem all the times I had lost with the families and friends.

When I'm writing this, aku baru lepas kena sound dengan ketua unit sebab tak praktikkan English sebab hari ni hari Rabu. Rabu -Wednesday; that means English-day. Tapi aku masih rilek teruskan kerja menanda lab report yang maha banyak.

When I'm writing this, I'm actually in recovering period. Heart breaking kononnya. So, que sera sera whatever will be, will be. Engkau pikir lah apa yang engkau nak pikir, tapi part ni biar aku simpan, aku yang lipat kemas-kemas.

Damn! Lucky is #nw.

No comments:

Post a Comment