Thursday, December 17, 2009

My Deepest Condolences

Dalam aku ngah happy2 menyambut kedatangan salji yg xseberapa tu,
ada je org yg tengah bersedih kan?

Tadi maryam datang bilik aku.
btaw emak Hilman meninggal.
2 pagi waktu Malaysia.

Hilman. Hilman Norman.
aku xkenal pon dia ney.
kenal kat fb je. heeehe.. fb menambahkan kenalan ke??
study kat uk, kat Uni Of Sheffield.
kire iterang ney satu sponsor la. kpm jugak.

Al fatihah..
Salam takziah kamu..
semoga beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan org2 yg soleh dan solehah..
be strong okeh! ^_^


Selain aku, ramai lagi yg bagi kata2 semangat kat die.
baguslah. kawan ketika senang dan susah.

Bila dengar berita ney, aku terusss je jadi cuak.
sedih jugak.
aku pon sedih, pe lagi yg menanggung kan..?
berat mata memandang, berat lagi yg memikul.
lagi2 jarak tu sangatttt jauh.
uk-malaysia. waahhhh....!
aku xdpt bygkan macam mana perasaan die..

Ya Allah, Kau panjanglahkah umur mereka2 yg kusayang, yg kucintai.
berilah aku waktu untuk menunjukkan kejayaan aku ini kepada mereka.
berilah aku kesempatan untuk aku membalas semua pengorbanan mereka.
berilah aku kesempatan untuk aku membalas segala jasa mereka.
berilah aku ruang untuk aku memohon maaf atas semua kesilapanku yg lampau.
berilah aku masa bagi menunaikan tanggungjawabku, janji-janjiku kepada mereka, Ya Rabbi.
aku sayang mereka.
aku sayang mereka.
aku sayang mereka.
bahkan, aku terlalu terlalu sayang dan cinta akan mereka.

Sesungguhnya Kaulah Yang Maha Mendengar.
Amin..

Mama.

Ayah.

Abang.
Aten.
Ipan.
Nisa.

p/s : mereka duniaku.

..eyka..


2 comments: