Friday, December 11, 2009

Rindu Sama Kamu

Eh..?
nak gembira ley?
gembiraaaa sesangat sbb dapat msg ney dari korg.

Dari kure2..

Senanya beliau ney budak je. hahahhaaa..
sbb muda setahun dr kterang.
time kami2 da benti pakai baju sekolah, beliau ney still pakai lae baju tu.
padan2!! ;D

Tp ble die da benti sekolah,
nampak budak lain pakai baju sekolah je, die ckp,
hekelehhh..pe barang pakai baju sekolah.
kalo nampak budak p tucen lak,
hekelehh..pe barang p tucen.
cehhh! berlagakk.....

Dari apis (carl scarlysh).

Hahaaa...beliau pon rindu aku ke?
sukee2..
beliau ney aku anggap cam abg je.
tapi kami sebaya.
pelik ke pelik??

Tah laaa...
sebab beliau cam de ciri2 yg keabangan kot.
kalo gaduh2 sikit, mesti die cakap, sbb aku kan abg..
cesss.....menyalahgunakan pangkat!

Ingat lae time f2, aku duduk sebelah die kat kelas.
sepanjang tahun tu, asekkk gelakkk je.
miahahaaa..cam org gile x?

Tp de satu kes *xingat form bape*, iterang gaduh.
pasal tempat duduk.
ulang suara. pasal tempat duduk.
klaka okeh bila pk2 balik.

Dekat 2 bulan gak la xbercakap.
dalam bergaduh2 tu, buku bm aku lak kebetulan hilang.
so, aku suspek die la yg amek.
bile org lain tnye die amek ke x, die jawab,
kalo aku amek, aku dah lama bakar da, wat lapik2 kertas tu.
eee...cam syaiton x ayat die?
saboo je laaa...
cube teka aku nanges ke x??
miahahahaaa....

Kesimpulannye, rindu korg gak.. :))
syg gak korg kat aku ek.. ;DD

p/s : sape kata laki x macho bile cakap rindu??macho peee........

..eyka..

No comments:

Post a Comment