Friday, January 7, 2011

Fenomena Facebook.

Perasaan tak benda nombor pelik-pelik kat facebook?
Kusut kan? Aku lah tu salah seorang penyumbang kekusutan.
Teheee..

Feedback rakan-rakan saya!

497 : knl camtu camtu tym skolah rendah.. rapat smpi skunk since high school.. die pnh gadow dgn on of my classmate sbbkan curi buku.. one thing about u, yg sy xley nk lupe.. ayam bulu bulu.. hahaha.. funny.. tp skunk awk dah merantau jauh tgglkan sy.. sy xley nk g ice room sbb dah janji dgn awk nk g sesame nnt bler awk blik sni.. love you babe.. (:

491: heee...kamoo kwn sy plg jaoh wt mse skng...owg merantau jaoh menimba ilmu tp sy disini juga..heheh..kamoo agk kelibut n sumtymes blurr..hehe..sumtymes ke?bkn slalu?heheh.. :p tggu kamoo pulang tuk kite meronggeng beramai2..pat2 balek aw..tgk kalendar smpi tembus taw...hahah.. :p tc babe! ♥ u.. :)

499, first thing jmpe ko, ehh asl selangor gk ke? HAHA. suka suka. setiap kali ko disamping aku, semuanye indah je *caye tak caye tak?* :D bnde yg aku xleh lupa psl ko masa kita rushing2 kejar flight. adrenaline memancut mancut je time tu. hihi. i like the way u are and never change that ♥p/s: pagi ni sblom aku p kls ttbe ko terlinta...s di fikiran aku. tup tup ko inbox aku ehh. mcm memahami ke ape? :D

495
: dearest 495. apa yg unik pasal ko adalah ko sgt sweet tau , even cara ko cakap n gelak pn masih terngiang2 di telinga ku, n i wouldnt ever forget. what i'd remember pasal ko adalah masa 1st sem ko ckp kat aku ko nak pi maktab, hahah aku sedey sbb ko lab partner aku kan. mmg aku percaya gler ah. aku ingat jgk time aku kat bilik, ko msuk2 menangis2 sbb kawan ko kuar matrix. n yeah kalu aku jalan ngan ko mesti aku kena awasi ko takut terlepas dari ribuan org yg kalut2 nak ke kelas. n bila aku hangout kat bilik ko, terasa haus, mmg xdpt minum air hahah.n bila lepak lg kat bilik ko, ko isi air, hahah mcm satu pencapaian la kiranya. :) aku suka ko letak inspirational words kat dinding meja ko, aku tau ko sgt fokus study, ada clear vision, u r a hard worker! n of kos ko suka recommendkan aku lagu 6th sense, fav band ko kan. haha. n lirik lagu 'tanpa' ko ubah kita nyanyi time kelas bi. n kalu aku sedih u would be there. time ko gaduh ngan budak tu aku mesti jd org tengah, x penah la aku masuk side dia hahha. time sem 2 kita jadi terlebih giler la time lecture, especially kimia. haha xkan ku lupa kita prank si kodiang anta gmbar kat bluetooth, muka dia mmg lucu gler sbb xtau sapa send gmbar kat dia. bila wallpaper ko ada gmbar kita dua, aku selalu terharu oh! n slalu kan aku mention time ko ngan bdk tu main speed uno. haha, lucu sgt doh. best jgk la time kita main uno lepas lunch kat cafe c, even kak zai pun penah join skali kan. haha. yg peliknya ko slalu mcm confuse bila kuar BT, ko mcm xtau nak ke arah mana kan, even sem 2 pun ye. berebut2 idaman tu mmg, ko fanatik awal n iqram dinzly ok, aku xleh mengidamkan mereka. oh ye hari apa ey kita slalu janji breakfast kat kafe admin? ahad kan.... tu pun xkan lupa, tiap2 minggu mesti bfast kat kafe admin
td aku tringat pensil case ko yg pink glitter tu, xtau knapa, tringat kat ko kot
secare konklusinya, u have been a good friend to me, n the real thing is, u accept me for who i am.
tq for being a best friend for me. Je t'aime mon ami (x fhm google translate ey... heheh)


444: cengeng.. dlu la.. mrah olok2 pon nk nangis.. hehe.. tp skang da kuat.. gud girl~ bez kwn ngn ko... ingt x sblm nk amek paper spm pe ntah.. kite nyanyi lagu "cintaku tertinggal di malaysia".. rupe2nye btol ko tgglkn kitorg kt malaysia ni.. jge diri elok2 eh kt sane.. kalo x ak sekeh.. aku kn abang~ hiiii~


75-dulu ko pernah jd sumone special..skang ni kite kawan sampai mati tau..aku xtau nak komen ape kat ko..tgh blur ni..nyway thnx sbb jd penasihat aku..


492- haaa, ni sorg budak yg ak knal mse kt skola rendah.. dulu kecik jer.... samae2 geng azra, tya, ana sume tu.. tibe2.. ble da b'zaman xjumpe, mak aih! kalah galah panjang~ n mse kat matriks la cam geng2 balik.... bile da kua matriks n ak msk ipgm, tbe2 dpt tau ko nk fly dah.. cet.. lmbt bgtau lak tu.. pengalaman xley lupe time hari kejadian ko fly dulu sblm smpt ak jumpe ko... sdey weh sdey.. haha.. n bile da sampai uk ni... salu je kot jumpe... hehe, xpe2, mengubat la gak kerinduan kt org2 banting... haha :P


492: eh since ak klas ngan ko dulu stat f4, ak rase ko ni cam eh bijak doh dye neh, tapi prangai cam siot2 jer, tapi sebenarnye ko mmg bijak giler pon!pastu ak suke gak ko even ixora, tapi ak ta pernah plak anti ko sebab ak rase cam ko cam yg baik ah dlm klas tu. btw,ak suke dgn cara pembawakan diri ko dari skolah untill now.u look matured dalam segala bende yg ko wat lagi2 dalam stadi ko.♥ u babe! take care!


492 paksa ak tulis jugak..=..='

ko dh sgt sihat skrg ni..(xpsl2)..ko suke gelak wlupn ak xbt lawak n srius..ade hutang baju chelsea n keychain kt ak..(y lain ak halalkan..hehe).

Aah yeee. Yang panjang berjela bagai nak rak tu, siap buat note lagi!
Haha. Tak ke I Love You More?? :p

Benda ni nampak macam tak matang kan? Plus, tah apa apa tah?
Mengarut memenuhkan home orang.
Sampai ayah hantar mesej amaran tanya aku tengah kemaruk bercinta ke apa?
Sebab melayang-layang status aku berpiungg piung semua nak ada love love bagai.

Haha! Tapi aku suka benda tak matang ni.
Selain daripada tahu pandangan orang tentang kita, aku suka sangat nak describe orang! :)

Dan dari benda alah ni, aku ada conference secara terbuka dengan someone.
Cerita dari cara dia panggil aku dulu-dulu sampailah zaman sekarang ni.
Ok! Gila sangat open. Kira heart to heart lah!
Aku cakap main lepas, same goes to h**. (him ke her?? hihi!)
Benda dah terkubur ni bila korek-korek balik, macam best kan?
But no heart-no hard-no hurt feeling kan? :p
Nak nak nak lagi sekali panggil 'a' panjang! Lalalalalaaaa...
Dan aku sangat bersedia untuk jadi penasihat ko. Bila-bila masa! :)
Ingat pesan aku yang hujung-hujung tu sampai mati tahu?

p/s : Ok! Dah jenuh buat karangan hari ni. Sudah tu, sudahlah! Kedai pesanan nombor dah tutup.

No comments:

Post a Comment