Friday, May 28, 2010

Group Facebook.

Ada facebook?
perasan tak fenomena dalam facebook tu sekarang?
banyak nohh group pelik-pelik kan kan kan?
aku rasa dah macam cendawan tumbuh selepas hujan dah. *ceewahh...!
pastu panjang lak tu nama group dia.
penat aku nak scroll sampai ke bawah. haaaisshh.
tak friendly-user sungguh! ;D

Tapi best jugaklah sebab boleh buat aku gelak sorang-sorang depan laptop.
kahkahkahkahhh...
gelak sikit lagi. kahkahkah!

Kebanyakkan group yang ada tu haruslah berkaitan dengan relationship kan..?
remajalah kononnya...
layankannn...
nak contoh? ada je....... lalalalaa..

SY TRIMA AWK NK BERPISAH DGN SY TP SAYA MNTA AWK TOLONG JANGAN BENCI SAYA
I'm not ignoring you. Im just waiting for you to talk to me first :P
When I say "I hate you" I mean "I love you but you hurt me."
♥JANGAN PILIH AKU.. KALAU X SANGGUP SETIA♥~
I pretend to look around but I was actually looking at you
♥I'M BETTER THAN YOUR EX AND BETTER THAN YOUR NEXT! ;)
Yes my status is about you, I was just hoping you got the hint.
I go to your page because I miss you, then regret it because of what I see.

Ada jugak la yang macam lawan-lawan group.
sebab nak tengok kumpulan siapa yang lagi banyak follower kot kan?
mungkin-mungkin..
layankan je lah!

The best feeling in the world; is when the person you like; likes you back♥

versus
The saddest thing in the world,is loving someone who no longer loves you :(

(CABARAN) Lelaki Boleh Mencapai 1 Juta Fan Sebelum Perempuan!!(Klik Sini!)
versus
(CABARAN) Perempuan Boleh Mencapai 1 Juta Fan Sebelum Lelaki!!(Klik Sini!)

Apakah...?? macam tu pon ada ke?
T_T nanges den baca nama2 group ni.

Seterusnya...
ada jugak nama yang lucu tahap dewa.

KAMI PELIK LELAKI TAK HENSEM DAPAT AWEK SUPERB

Perghhhh.. sentap-sentap..
tak ke kesiannnn semua lelaki tu.
dah jodoh dia kan?
tak pasal2 ada orang buat group pasal korang. (:

Saya Sokong PATRICK STARFISH menjadi warganegara Malaysia.

Yang ni pon ada?
okeh. honestly aku macam terrrrrrrrrpercaya dengan group ni.
hahaha! sila gelakkan saya. ;D
tapi lepas ku fikir2, patrick bukan kartun ke?
kartun mana wujud lah sayang..!
makkkk.. daku tertipu......

See...
bad effect on the other people!
sampai aku pon boleh percaya.
arrgghhhhhhh.
tapi orang-orang yang luruih macam pembaris je la kot yang boleh percaya kan? ;D

Dan siapa kata orang yang online kat facebook tu tak pedulik pasal pelajaran?
hahahhaa.. contohnya!

STOP EXAMS = SAVE TREES
Geng Mengantuk Dalam Kuliah
If I Fail My Exams..... I Blame Faceboooooook!
saya benci jawab matematik pakai pen!
I can never finish my eraser cause I always lose it or gets stolen!

Dua group terakhir tu yang agak lucu la bagi aku.
apa kata buat kertas cadangan dekat kementerian ke.
kot la lepas ni boleh guna pensel nak jawab solan math ke kan....
kihkihh..!

Yang pasal pemadam tu, ada gak betulnya kan? lalalalaalaa.. ;D

Ahhhaa.. selain tu, ada jugak group yang sayangkan family (:

My parents always call my FULL NAME when they are mad at me..
Mak aku tak kasi Lepak sampai malam-malam la

Shhhooooo sweett...! ;D

Adeeehh..
penat dah aku gelak sorang-sorang.
ada laaa lagi macam2 group.

1 friend request, 0 mutual friends, WTH?! how did you find me?!
I play with my phone when I'm waiting for someone so I don't look stupid
I HATE people who didn't reply my text message !!
KAMI SUKA KUNYAH AIS BILE AIR DAH HABIS!!
SIKIT SIKIT NAK TACING..PERGI JAUH2 LA...
kami suka jln2 walupun xde duet
saya benci org tutup enset ble gaduh ngan gf@bf

Dalam banyak-banayk group, aku sokong yang ni je la.
Tapi takde maknanya la pulak den nak like-like pulak kan?

Stop liking pages with long names!


Hahahahaaa..
boleh tolong berhenti like-like tak?
I dont like!! ;D ;D
sebab penat nak kena scrolling sokmo encik tetikus ni.

Hihi.. dah dah hiburan untuk hari ni.
sambung belajar wahai diri! ;D

Kepada sesiapa yang terasa sebab pernah like group-group kat atas ni, sorry okeh?
hihihi.....
tak kisah pon korang nak like-like..
sebab aku suka je baca. lawak. so, aku boleh gelak! ;D

Macam sengal la pulak entry kali ni kan..?
mungkin kerana.........

SAYA TINGTONG SEBAB TERLALU BOSAN DAN TAK TAU NAK BUAT APA!

Hahahahahahaaa... noktah!

p/s : ingat nak bagi link sekali, tapi macam xkoserr la pulak kan? ;D

No comments:

Post a Comment