Friday, May 14, 2010

Award from Nora and Amier


1. Thank and link the person that give you the award.
2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
3. Contact said blog and tell them know they've won the award.
4. State 7 thing about your self.

Weeee........!
dapat award.
walaupun dah lama, tetap mau post jugak. :D

Millioonnnnsssss thanks to Nora roomate kesayanganku.
roomate tercinta time matrik.
yang suka nohhh pot-pet-pot-pettt bercerita.
tapi cerita dia best.
cerita pasal kawan dia yang suke fly pastu accident.
cerita felda dia.
cerita family dia.
cerita-cerita-cerita dan gosip-gosip-gosip.
dan roomate yang kena kejar satu blok time celebrate birthday dia.
lepas tu terpaksa mandi tengah-tengah malam sbb kena kek.
dan juga roomate yang bersama2 tangkap gambar mengandung2 time ting tong study week nak pspm. ^^

Sebenarnya dapat award ni dari Amier jugak!
thanksss ya!
yang ni kenal dalam dunia blogging. *wahh ayat bombastik.. ;D*
mula2 ingat dia ni Amier budak matrik.
rupa-rupanya salah orang.
hahaaa... malu ke malu...? ;DD
tapi, xkisah pon. lalalalaaaa......

Twittt2..
kalau mau skip yang no 2 dan 3 tu boleh?? ;DD

7 thing about me? apa nak taw??

saya suka makan.
saya suka tengok tv.
saya suka lari-lari pada waktu petang *yeke??*
saya suka berangan-angan-angan-angan sampai pening kepala.
saya suka blog ni *perasaan.. ;D*
saya suka baring-baring dan tanpa sedar tidur-tidur. ;DD
saya suka rumah saya.
saya suka teddy bear yang ditinggalkan di rumah. :(
saya suka kumpul beg-beg-beg banyak-banyak-banyak.
saya rasa dah lebih tujuh dah ni.
dan...
saya suka award ini...!! ^^

p/s : bagilah lagi, korang! ;DD


4 comments:

  1. hahhahhaa. gedik jer mintak2 award. beutipool blogger plak tuh. hakhak. capiq! lab repport da siap belommm????? hakhak

    ReplyDelete
  2. orang bagi la. hahhaa.. dengki la!
    dah2 siap dah. tp nnt ade lagi.. :(

    ReplyDelete
  3. ader lagik? siannyeeee. tapi padan muke taw. takmo sedey2. hahaha. weh, ader tanda tgn dah.. na jugaklah. ok bai. na buat. ak tade lab report menanti:P

    ReplyDelete
  4. Uikzz...terkejut jugak dengan fiqa ngat ke dah x berblog sbb xde khabar berita dari dak uk ,oppsss sape yang menghilang sebenarnya nehh hahha...lagi satu saya ngat ke fiqa x tahu yang saya bagi award...sbb tgu punya tgu xde maklum balas dari dak uk ni.. :) Apa pun TQ... !!

    ReplyDelete