Friday, July 24, 2009

Posing2 Tudung Baru

Petang2 pas siram bunge je, aku masuk umah, borak2 ngan mama..
pastu tetibe je mama masuk bilk, kuarkan satu plastik..
aik??hadiah utk aku ke?bday aku da lepas..

Hehee...mmg bukan untuk ko pon, eyka..
jan nak perasan ek..?

Waaaa...bli tudung baru lae mama aku ney..
sukee la tu..
xpe2..penat2 keje, blikan la hadiah tok dr sendri kan..?

Mama pakai tudung tu, posing2..
pastu tanye2 aku, ok ke x..
ohh..msti la orait..cun2..
ahakss..celet sket, ma..=)

Mama : ok x kak tudung ney..tudung ney murah sket..bukan cam ariani tu..die xde bende alah yg keras2 kat depan die..

Aku : tp x cam susah nak bentuk ke kalau xde yg keras tu?

Mama : ehh..xla..mama da cube da td..[dengan kondifen nye mama jawab..saboo je laa..]


Pastu...
cam bese la..
turn aku lak posing2..
hahaaa..nak gak merase..=p

~lalalaaa...orait x ngan bentuk muke ku yg semakin memboolat ney?~

~Muke mesti nak gembire ohh pakai tudung baru..walopon sekadar pinjaman sementare..~

~Ney yg wat cam nak bodek2 mama soh blikan gak ney..weee..~

~Yess!!i likeee....~

p/s : yeepii..pas ney ley pinjam2 slaloo...barang mu, barang ku juge...






4 comments:

  1. cantek! lawa2.. tader keras eyh? tp cam ader keras jek

    ReplyDelete
  2. hehee..xder2..
    lembik je..
    cam biskut yg da lemau..

    ReplyDelete
  3. xreti la pakai tudung yg xder atap depan tu *hahahhaha hah ko! skali atap yang kuar*

    rasa bolattt semacam jer

    ReplyDelete