Thursday, July 16, 2009

Bosannye La Yek..

adoi..bosan tahap gaban da ney dok umah je..
sume bende pon aku da wat..
umah ney aku da khatam bejutaaaa2 lemonnn kali da..

hari ni tah dpt seru pe tah, terrrbangun awal lak kan..hehee..
slaloo kalo jarum pendek x kat no 11, aku xcelik2 lae..
ney pon ngadap pc ney dr subuh td..
kalau la ek pc ney ley bercakap, msti die kte ko ney x reti2 nak wat bende lain ke..
asekk la ms, fb, fs,blog..ms, fb, fs, blog..haha..over lak..

tu pon aku da sign out namploh kali da..pastu sign in balik..
tebiat ape tah..ingat nak tutup da, tp pk punye pk, sign in balik la..
kat umah nak wat pe je kan..
sume blog org aku da godek2 da arini..pastu kalau lucu sket, gelak sensorg..hahaaha..sukeeeeeeee..

kalau nak cite pasal tentatif program aku arini,

~pagi2 kol 5, mama kejut aku sahur..pastu aku bngun kol 5.30..aku mmg suke amek extra2 time sket tok bangun ney..papepon, kantoi x ganti pose lae..hehee..lae 5 hari wooo..chaiyokk2..

~pastu, aku mkn nasi berlaukkan kicap je..iskk2..sgt kecian..xlalu pon nak mkn..pastu aku minm air pepsi lam peti ais..hahaa..kalau x nnt pg kempunan..pastu aku wat nestum, pastu mnum air kosong..dlm2 x selera nak mkn tu, bnyak gak bende yg aku bedal..hekss..

~da azan...solat, pastu kejut2 dorg p skula..oppsss..perut saket..masuk toilet lu..=p

~nak wat pe ek?cek email laa..kejapppp je..sumpil!

rupe2nye sangkut sampai skangggg..cehh..

dlm kol 10 camtu, de org nek moto hon2 kat luar..bukak pintu je, mke die ngan motor2 skali da tersembul dpn pintu..abg pos laju..amekk ko..nak pos laju sgt kan, sampai dpn pintu umah die deliver surat..haiyooo..


~surat tawaran sampai sudahh..gne web cam je..itu pasal la blur2~

banyak gile borang ngan surat yang nak kne bce+isi..huhh..protes..
lae2 bab soh photostat ic la surat terberanak la ape laaa..anti tol..

papepon...
yg penting....
aku xmandi lae..
hahaaaa...
busukkkk2...

=p




No comments:

Post a Comment